ناحیه سه کرج مقام اول استانی را در برنامه های فرهنگی - هنری کسب کرد

کد خبر: ۲۵۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 09 July 2016


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج از کسب مقام اول این ناحیه در برنامه های فرهنگی - هنری در بین نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز خبر داد.

مجتبی عراقی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با اعلام نتایج استانی مسابقات فرهنگی - هنری ، دانش آموزان و فرهنگیان این ناحیه با کسب 40 درصد از مجموع برنامه های اجرایی در سال تحصیلی 95-94 توانست مقام اول استان را به خود اختصاص دهند.

وی اظهار کرد: دانش آموزان و فرهنگیان این ناحیه با کسب 68 رتبه برتر استانی به مقام اول ، ناحیه یک و 4 کرج به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه سه کرج گفت: این ناحیه با کسب 38 رتبه اولی ، 24 مقام دومی و 6 رتبه سومی در مسابقات فرهنگی - هنری استان در سال تحصیلی 95-94 توانست به رتبه برتر در بین مناطق و نواحی اداره کل آموزش و پرورش البرز دست پیدا کند.

عراقی در ادامه به راه یابی 25 دانش آموز و معلم این ناحیه در فراخوان پرسش مهر 16 ریاست جمهوری ایران پرداخت و خاطرنشان شد: این تعداد با کسب رتبه اول در البرز به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی بیان کرد: از بین راه یافتگان به مرحله کشوری ، دانش آموزان امیر پارسا مباشران و الهام السادات میرسلیمی با کسب امتیاز بالا مقام اول کشوری را در پرسش مهر 16 ریاست جمهوری به خود اختصاص دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار