نقش بزرگ دست های کوچک در زیباسازی فضای شهر اردبیل

کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری استان اردبیل با نقاشی بر دیوار در زیباسازی فضای شهر اردبیل به یاری شهرداری این شهر شتافتند.
کد خبر: ۲۵۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 04 July 2016

هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طرح 'نقش دست های کوچک در زیباسازی فضای شهر اردبیل' با همکاری شهرداری این شهر از هشت صبح تا ظهر امروز با نقش آفرینی کودکان و نوجوانان بر روی دیواری به امتداد 300 متر در محله جعفریه اجرا می شود.
وی کاربردی کردن نقش های آموزش داده شده در کلاس های کانون، اثبات نقش فعال کودکان و نوجوانان در جامعه، ایجاد اعتماد به نفس در آنها و زیباسازی فضای شهری را از هدف های اجرای این طرح اعلام کرد.
وی افزود: کودکان و نوجوانان عصر حاضر در فضاهای متکی به فناوری محصور شده اند و لازم است برای ابراز وجود در جامعه در چنین طرح هایی مشارکت داشته باشند.
جمادیه اظهار کرد: در اجرای طرح نقش دست های کوچک در زیباسازی فضای شهر، هر نقطه از شهر را که شهرداری در نظر بگیرد توسط کودکان و نوجوانان هنرمند کانون پرورش فکری به زنگ آمیزی و نقاشی روی آن اقدام می شود.
او بیان کرد: در این طرح 70 کودک و نوجوان مشارکت می کنند و شهرداری اردبیل ضمن ایجاد زمینه نقاشی ها، بعد از نقش آفرینی کودکان و نوجوانان نسبت به تزیین حاشیه های آنها اقدام خواهد کرد.


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار