دعوت استاندار هرمزگان از مردم استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

استاندار هرمزگان از آحاد مختلف مردم استان برای حضور گسترده در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد.
کد خبر: ۲۵۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 30 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری پنجشنبه با گرامیداشت روز جهانی قدس ، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی این امر مهم را بیش از هر رهبر و عالم اسلامی حس کرده بود که جهان اسلام بیش از هر زمانی نیازمند وحدت اساسی و عملی است .

وی افزود: از همین رو در کنار پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران در درون کشور، در بعد جهانی و منطقه‌ای، نیز دیدگاه‌های وحدت‌طلبانه خود را ترویج و آغاز کرد که تدابیری همانند نامگذاری روز قدس از این دست رویکردهاست که تا ابد از امام راحل به یادگار خواهد ماند.

جادری بیان داشت: روز قدس به درستی گفتمانی جدید در عرصه سیاسی خاورمیانه به وجود آورد و می‌تواند به عنوان مقطع و تلنگری برای حق‌خواهی مسلمانان باشد.

استاندار هرمزگان گفت :‌ امروز به تاسی از روشنگری مردم ایران اسلامی، تمامی کشورهای اسلامی و سایر مسلمانان در نقاط دیگر دنیا هوشیارتر از هر زمانی شده و عرصه را بر استکبار و رژیم صهیونیستی تنگ‌تر کرده‌اند که این ریشه در اندیشه الهی امام خمینی(ره) دارد.

جادری تصریح کرد: استکبار با ترس از اتحاد مسلمانان و یکی شدن آنها، آتش جنگ را در منطقه همواره روشن نگه داشته و از این روست که ما در ایران بر این باوریم مراسمی همانند روز قدس که به درستی گفتمانی جدید در عرصه سیاسی خاورمیانه به وجود آورده، می‌تواند به عنوان مقطع و تلنگری برای حق‌خواهی مسلمانان باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم هرمزگان همواره با حفظ اتحاد خود با دیدی منطقه‌ای و فراملی، روز قدس را ارج نهاده‌اند، خاطرنشان کرد: امسال نیز مردم این استان که همواره از دیدی روشن و مدبرانه برخوردار بوده‌اند، حضوری پرشور در مراسم روز جهانی قدس خواهند داشت.

استاندار هرمزگان از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم هرمزگان خواست با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی، به جهانیان نشان دهند که کماکان موضوع قدس شریف در اولویت دغدغه مردم ایران و مسلمانان قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار