آغاز ساخت سه زمين ورزشي بافق

كلنگ احداث زمين هاي ورزشي در سه نقطه شهرستان بافق به زمين خورد .
کد خبر: ۲۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 19 April 2015
به گزارش تابناک یزد،آیین کلنگ زنی احداث سه زمین چمن مصنوعی در سه نقطه از شهرستان بافق به همت شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور اعضاي هيات مديره صندوق بازنشستگي فولاد كشور ، نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي ، امام جمعه و فرماندار  بافق ، مدیرکل ورزش و جوانان استان ، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و جمعي از مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد.

مسلم دریه در این مراسم با اشاره به ظرفیت ‌های معدنی شهرستان بافق بیان داشت  بیشتر جمعیت این شهرستان از قشر زحمتکش و تلاشگر کارگر و معدنکار هستند که ساخت این زمین ورزشی با امکانات مناسب، نیاز ورزشی و تفریحی این قشر را تامین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد و تقویت روحیه نشاط در افزایش راندمان کاری کارگران تاثیرگذار خواهد بود، عنوان کرد: به همین منظور آمادگی داریم در راستای ایجاد اماکن ورزشی و تفریحی برای مردم شهرستان بافق، سرمایه‌ گذاری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این مراسم به بیان مشخصات این پروژه پرداخت و اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی سنگ آهن بافق در زمینی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع ساخته می ‌شود.

مسعود شریعتی، هزینه ساخت این زمین را پنج میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این هزینه از محل اعتبارات شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق پرداخت خواهد شد.

وی به برنامه زمان‌ بندی ساخت زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی سنگ آهن اشاره کرد و اظهار داشت: این زمین تا پایان سال جاری تکمیل و بهره ‌برداری از آن آغاز می ‌شود.

شریعتی از ساخت دو زمین دیگر در سطح شهر بافق خبر داد و عنوان کرد: در نظر داریم یک زمین چمن مصنوعی در محله قلعه و یکی نیز در محله لرد یعنی خیابان شیخ محمدتقی بافقی و بلوار مهدیه احداث کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار