زمان پرداخت اضافه کار پرستاران همدانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قول مساعدت در جذب نیروی تخصصی را داده‌ که در همین زمینه تعدادی پرستار به صورت شرکتی در بیمارستان‌ها شروع به کار کرده‌اند.
کد خبر: ۲۴۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 11 June 2016
رئیس نظام پرستاری همدان از پرداخت کارانه و اضافه کار پرستاران همدان در ماه‌های آینده خبر داد.

به گزارش فارس، هادی زرینی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در خصوص پرداخت مطالبات پرستاران اظهار کرد: نظام پرستاری همدان طی چند ماه گذشته جلسات متعددی با مسؤولان درمانی استان در راستای پیگیری حقوق و مطالبات گروه پرستاری در استان داشته است.

وی با بیان اینکه در این جلسه مشکلات پرستاران در راستای اصلاح «طرح مبتنی بر عملکرد» مطرح شد، گفت: طی برگزاری جلسه اخیر با ریاست دانشگاه علوم پزشکی، مهمترین مطالبات پرستاری مطرح شد و وی نیز قول پرداخت کارانه و اضافه کار را به صورت جداگانه در ماه‌های آینده را داد.

رئیس نظام پرستاری همدان با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت و افزایش حجم کاری گروه پرستاری، خاطرنشان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قول مساعدت در جذب نیروی تخصصی را داده‌ که در همین زمینه تعدادی پرستار به صورت شرکتی در بیمارستان‌ها شروع به کار کرده‌اند.

وی گفت: قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری مصوب سال 86 مجلس، متاسفانه هنوز به مرحله اجرا درنیامده در حالی که اجرای این قانون به منظور هویت‌بخشی به حرفه پرستاری و افزایش کیفیت خدمات درمانی به مردم الزامی است.

زرینی افزود: نظام پرستاری همدان آمادگی خود را به منظور ارائه برنامه علمی و مناسب در راستای اجرای این قانون با حمایت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان اعلام کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار