حمایت ازکانون‌ها اولویت ارشاداست

تعامل و همکاری با کانون‌های فرهنگی و هنری می‌تواند زمینه‌های لازم را برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی، دینی و مذهبی در سطح جامعه فراهم کند.
کد خبر: ۲۴۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 11 June 2016
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی قلب تپنده مساجدند، گفت: تقویت و حمایت از کانون‌های مساجد از اولویت های ارشاد همدان است.

به گزارش مهر، فاضل عبادی صبح شنبه در جلسه بررسی تفاهم نامه کانون مساجد استان همدان گفت: تعامل و همکاری با کانون‌های فرهنگی و هنری می‌تواند زمینه‌های لازم را برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی، دینی و مذهبی در سطح جامعه فراهم کند.

فاضل عبادی در مورد انعقاد تفاهم نامه و تعیین جایگاه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان همدان گفت: گسترش فرهنگ اسلامی و توسعه معرفت دینی بر پایه قرآن و عترت جزو برنامه ها و اهداف این ادراه کل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: در این زمینه تلاش شده با تقویت و ساماندهی تشکل های مردمی به ویژه کانون‌های مساجد در راستای ارتقاء فرهنگ مردم استان برنامه ریزی کنیم.

وی گفت: توجه و تقویت کانون‌های فرهنگی و هنری می‌تواند گامی مهم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن و آموزش شیوه‌های مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن به جوانان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: برنامه ریزی و هدف گذاری که هر ساله در قالب تفاهم نامه به عنوان محور کاری تلقی می شود در انجام فعالیت ها بسیار اثر بخش است.

عبادی عنوان کرد: در تفاهم نامه سیاست ها، اهداف، راهبرد و وضعیت موجود مشخص می شود و برای رسیدن به وضعیت مطلوب بر اساس اعتبارات پیش بینی شده، تلاش خواهد شد.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: تفاهم نامه همکاری سالیانه کانون های مساجد بر مبنای برنامه ریزی سالانه کانون ها و در راستای اصول و سیاست‌های ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون فرهنگی و هنری مساجد است.

وی همچنین از اجرای برنامه‌های جشن رمضان در همدان خبر داد و گفت: سیاست‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تقویت تشکل‌های قرآنی است.

عبادی گفت: در ماه رمضان فعالیت‌هایی با عنوان جشن رمضان و انجام ۱۰ محور همچون نمایشگاه قرآن، نشست علمی، نمایش، شهروندان، مسابقه وغیره انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار