دوره آموزش میناکاری سفال در ملایر

نخستین دوره آموزش میناکاری سفال در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان ملایر برگزار می شود.
کد خبر: ۲۳۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 28 May 2016
 سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ملایر گفت: نخستین دوره آموزش میناکاری سفال در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان ملایر برگزار می شود.

احمد روستایی در گفتگو با مهر گفت: برای نخستین بار دوره آموزش میناکاری سفال از اواخر اردیبهشت تا اواخر مرداد ماه سال جاری به مدت ۴۳۰ ساعت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای زینب کبری (س) خواهران شهرستان ملایر برگزار می شود.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ملایر افزود: در این دوره آموزشی مهارت آموزان با آماده سازی ظروف سفالی ضمن آشنایی با لعاب و انتقال آن روی ظروف با نقشه نگاری های بسیار ظریف آشنا می شوند.

وی با بیان اینکه این برنامه زیر نظر مجموعه فرهنگ و هنر برگزار می شود، تاکید کرد: در پایان دوره آموزشی به مهارت آموختگانی که در آزمون پایان دوره شرکت کرده و در آزمون کتبی و عملی موفق به کسب نمره لازم شوند گواهینامه اعطا می شود.

روستایی طرح توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در روستاهای ملایر را نیز یکی از اولویت‌های فنی و حرفه‌ای در شهرستان خواند و گفت: در حال حاضر کارآموزان دوره‌های فنی و حرفه‌ای پس از گذراندن دوره‌های مقدماتی در آموزشگاه‌ها در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای شرکت کرده و در صورت اخذ موفقیت برای گذراندن دوره‌های تکمیلی از مراکز دولتی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار