معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران:

مراسم احیای نیمه شعبان در جمکران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در ایام میلاد باسعادت امام زمان(عج) مراسم مختلفی در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، گفت: برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان و مناجات با امام زمان(عج) از جمله برنامه‌های این ایام است.
کد خبر: ۲۳۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 21 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام عباس ابراهیمی با اشاره به اینکه دوم خرداد مصادف با ولادت امام زمان(عج) و نیمه شعبان است، عنوان کرد: مسجد مقدس جمکران در ایام ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) میزبان خیل عظیمی از مشتاقان و زائرانی است که از اقصی نقاط ایران و جهان به این مکان مقدس مشرف می‌شوند.

وی اظهار کرد: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان برنامه‌های فرهنگی و دینی متنوعی با هدف نشر و تبیین معارف قرآن و عترت در نظر گرفته است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: مراسم نیمه شعبان مراسم این ایام به صورت رسمی از روز پنجشنبه 30 اردیبهشت آغاز شده و تا شام نیمه شعبان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه احیای شب نیمه شعبان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین واضحی از ساعت 2 بامداد تا اذان صبح برگزار می‌شود، گفت: در مراسم احیای شب نیمه شعبان که در صحن جامع امام مهدی (عج) برگزار می‌شود، مناجات با امام زمان(عج) و مناجات شعبانیه قرائت می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در پایان یادآور شد: مراسم شکرگزاری از جمله مراسم شام ولادت امام زمان(عج) است که حاج سیدمهدی میرداماد، مداح این مراسم خواهد بود و در این مراسم خادمان جشن‌های نیمه شعبان تجلیل می‌شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار