عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جهاد عاشورایی شهدا و جانبازان است

فرماندار تنکابن با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز ، گفت : جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس خالصانه از جان خود گذشتند و با جهاد عاشورایی، از وطن خویش در برابر زورگویان دفاع کردند.
کد خبر: ۲۲۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 12 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید امیر حسینی جو در دیدار با سه تن از جانبازان هشت سال دوران دفاع مقدس ، افزود : شما جانبازان کسانی هستید که در زندگی خود همچنان در حال فداکاری ، از خود گذشتگی و پاسداشت ارزش ها و فرهنگ ایثار و شهادت هستید.

وی اظهار داشت : در دوران دفاع مقدس همه آحاد جامعه با هر گرایشی که داشتند برای دفاع از انقلاب اسلامی به جبهه های حق علیه باطل می رفتند و جان خود را در این راه نثار می کردند.
حسینی جو با بیان اینکه امنیت امروز جامعه مرهون از خود گذشتگی و فداکاری‌های شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و مدافعان حرم است ، خاطر نشان کرد : مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری جانبازان و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود، کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد و امروز به این پیشرفت، عزت و سربلندی دست نمی یافتیم.
وی رفع مشکلات جانبازان را از مهم ترین وظایف مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برشمرد و تصریح کرد : جانبازان با وجود آسیب هایی که بر جسم آن ها وارد شده است، روحیه بسیار بالایی دارند و می توانند با ایده های جدید در نهادهای اجتماعی حضور داشته باشند و به اسلام و انقلاب خدمت کنند.
تقی پزشکی ، ناصر حیدری و محمد حسین غلامی از جانبازان بودند که فرماندار تنکابن به همراه شماری از مسئولان با آنان دیدارداشت. 
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در دوران دفاع مقدس 561 شهید و یک هزار و 700 جانباز بین پنج تا 70 درصد تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار