پیشنهاد برق‌رسانی به 32 روستای کم‌جمعیت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از پیشنهاد به شرکت توانیر برای برق‌رسانی به 32 روستای کم‌جمعیت زیر 10 خانوار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۲۲۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 04 May 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داوود راهزادی ظهر امروز در بازدید از منطقه صعب‌العبور و سخت‌گذر پیچاب در شهرستان باشت با تقدیر از مردم این منطقه به دلیل به جان خریدن همه مشکلات و کمک به چرخه تولید اظهار کرد: مردم پیچاب در استان کهگیلویه و بویراحمد از محروم‌ترین مردم به شمار می‌روند که خدمت به آن‌ها وظیفه هر مسؤولی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت هر چه بیشتر به مردم مناطق محروم یکی از دغدغه‌های ما در شرکت برق استان کمک به رفع مشکلات مردم در مناطقی همچون پیچاب است.

وی گفت: در سال گذشته تعداد زیادی از روستاهای استان را از نعمت برق برخوردار کردیم و امسال هم برنامه ما در شرکت برق برای روستاهایی است که زیر 10 خانوار جمعیت دارند.

راهزادی در ادامه گفت: امسال هم برنامه ما این است که با نظر موافق شرکت توانیر تعدادی دیگر از روستاهای زیر 10 خانوار را از نعمت برق بهره‌مند کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر همین اساس لیست 32 روستای اولویت‌دار استان برای برق‌دار شدن به شرکت توانیر که متولی این کار است فرستاده شده است.

وی به اعتبارات مورد نیاز برای برق‌رسانی به این تعداد روستا اشاره کرد و گفت: برق‌رسانی به این تعداد که 250 خانوار در 32 روستا هستند مبلغی در حدود 8 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: روستاهایی که در سطح استان بیش از 20 خانوار داشته‌اند تاکنون برق‌رسانی شده‌اند و اکنون به فکر برق‌دار کردن روستاهای زیر 20 و زیر 10 خانوار هستیم که از مشکلات ما در این مناطق صعب‌العبوری و سخت‌گذر بودن روستاها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار