فرزند مرحوم عباسي در گفتگو با تابناك

پدرم در داخل استخر آستان قدس فوت كرد!

انتشار خبر فوت يك فرد شناگر در استخر آستان قدس رضوي مشهد، توسط تابناك بازخوردهاي بسيار زيادي را در سطح جامعه داشت كه همين بازخوردها باعث شد تا مديرتربيت بدني آستان قدس رضوي نيز در اين خصوص پاسخ بدهد.
کد خبر: ۲۲۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 30 April 2016
يوسفي با رد این ادعا که فرد مذکور در استخر متعلق به این موسسه فوت شده است، گفته بود:با حضور عوامل اورژانس، وی بلافاصله جهت ادامه عملیات احیا به مراکز درمانی اعزام شد!
اين در حالي است كه شاهدان ماجرا فوت وي را در داخل استخر تاييد كرده بودند و تابناك نيز بر روي اين موضوع تاكيد كرده بود.

پدرم در داخل استخر آستان قدس فوت كرد!

حالا نيز فرزند مرحوم عباسي ،فردي كه چند روز پيش در استخر آستان قدس رضوي جان خود را از دست داده بود در خصوص اين اتفاق به تابناك رضوی گفت: زماني كه اورژانس به استخر آستان قدس رسيده بود پدرم جان خود را از دست داده بود.
دكتر محمد عباسی كه اتفاقا فوق تخصص خون و سرطان بالغین ميباشد و عضو هییت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان نيز هست در اين باره افزود: در لحظه اي كه اين اتفاق رخ داد ،پدرم در قسمت جكوزي استخر حضور داشتند و هيچ غريق نجاتي در كنارشان نبوده است.  
وي ادامه داد: پدرم به دليل كهولت سن با بيماري آسم روبرو بود و مبتلا به شکستگی مهره های کمری بعلت استوپروز ناشی از مصرف پردنیزولون بودند و به همين علت سعي ميكردند براي آب درماني و جهت کنترل دردهای استخوانی به استخر و سونا بروند.
دكتر عباسي ادامه داد: متاسفانه در زمان استفاده از جكوزي، پدرم دچار تنگي نفس مي شوند و برادرم پس از اينكه پزشك مجموعه را مطلع مي‌كنند و بالاي سر ايشان حاضر مي‌شوند ، ايشان جان خود را در داخل استخر از دست داده بودند و تلاش هاي اورژانس نيز بعد از رسيدن به محل بي‌نتيجه مي ماند.
وي اظهار كرد: اين طور كه مشخص است پدرم در داخل جكوزي دچار sudden death (مرگ ناگهاني) در اثر ايست قلبي و ريوي میشوند و در زمان حضور اورژانس نيز متاسفانه جان خود را از دست داده بودند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
بله متاسفنه هر دو استخر مردانه استان در قسمت جکوزی هیچ مراقبی ندارند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار