مدیرکل کمیته امداد استان در بازدید از مراکز نیکوکاری شهرستان بویراحمد:

جمع آوری بیش از 10 میلیارد ریال کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از جمع آوری بیش از 10 میلیارد ریال کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 28 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، فرید محبی در بازدید از شبکه های نیکوکاری شهرستان بویراحمد، با بیان اینکه به منظور مشارکت پررنگ و گسترده مردم درخصوص کمک به نیازمندان، مراکز نیکوکاری تأسیس شده اند، گفت: هدف از تأسیس این مراکز، شناسایی نیازمندان توسط متمکنین هر محله و برآوردن نیازها و مشکلات آنها توسط افراد توانمند و همچنین هدفمند نمودن کمک ها و نذورات مردمی از طریق خود مردم و رساندن آنها به دست نیازمندان است.
محبی افزایش مشارکت مردم در برنامه های کمیته امداد را نشان‌دهنده اعتماد مردم به این نهاد و طرح‌ها و برنامه های آن دانست و افزود: مراکز نیکوکاری کمیته امداد از مدت تأسیس تاکنون با مشارکت مردم خیر و نیکوکار توانسته‌اند خدمات قابل توجهی به نیازمندان ارائه دهند.
وی با اشاره به فعالیت 12 مرکز نیکوکاری در استان گفت: از ابتدای سال 94 تاکنون بیش از 10 میلیارد و 107 میلیون ریال (نقدی و غیرنقدی) از محل این مراکز در استان جمع آوری و به نیازمندان پرداخت شده است.
محبی با بیان اینکه مسجد ابوالفضل العباس شهرستان بویراحمد با درآمد بیش از یک میلیارد و 704 میلیون ریال در رتبه اول مراکز نیکوکاری استان قرار دارد، افزود: مسجد صاحب الزمان شهرستان بویراحمد با جمع آوری یک میلیارد و 609 میلیون ریال و مسجد شهیدان گچساران با یک میلیارد و 38 میلیون ریال کمک های مردمی به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
جمع آوری بیش از 10 میلیارد ریال کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری
وی با اشاره به اینکه مسئولان مراکز نیکوکاری باید با شفافیت همراه با صداقت و اعتماد‌سازی هرچه بیشتر در بین مردم و خیران، از توانمندی‌های هر محله برای خدمت‌رسانی به نیازمندان استفاده کنند، تأکید کرد: صداقت، شفافیت، اعتماد‌سازی، همدلی، امانت‌داری، مردم‌محوری، انضباط، نظارت، راز‌داری و عدالت از اصول مهم کار مراکز نیکوکاری است.
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه تقویت مراکز نیکوکاری از جمله برنامه‌های کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر جلب اعتماد مردمی یکی از مهمترین کارهای این نهاد است و در شبکه‌های مردم‌نهاد‌، آن مجموعه‌ای موفق‌تر است که بتواند هرچه بیشتر مردم و اعتماد آنان را جذب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار