سارقان در يزد به 47 فقره سرقت اعتراف كردند

اعضاي باند سارقان حرفه اي با 47 فقره سرقت در يزد شناسايي و در عمليات ضربتي ماموران پليس شهرستان يزد دستگير شدند.
کد خبر: ۲۲۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 27 April 2016
به گزارش تابناک یزد،منوچهرنصيري گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل شهر يزد بررسي موضوع در دستور كار تيمي از ماموران پليس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس به صورت محسوس و نامحسوس محله هايي را كه احتمال حضور سارقان در آن مي رفت تحت كنترل قرار داده تا اينكه تيم گشتي پليس به فردي كه در اطراف منازل در حال پرسه زني بود مشكوك شد.
نصيري ادامه داد: با توجه به پاسخ هاي ضد و نقيضي متهم به ماموران پليس ،وي به اداره پليس منتقل و بازجويي كاملي از وي انجام شد.
وي گفت: متهم در اداره پليس لب به اعتراف گشود و اقرار كرد كه در يك باند حرفه اي سرقت فعاليت مي كند و با پرسه زني در محله هاي مختلف شهر يزد منازل خالي از سكنه را شناسايي كرده و اطلاعات لازم را در اختيار افراد اين باند سرقت قرار مي دهد.
اين مسئول ضمن اشاره به هماهنگي قضايي خاطرنشان كرد: ماموران پليس مخفيگاه اعضاي اين باند سرقت را شناسايي و در يك عمليات ضربتي بيش از هفت نفر از سارقان را دستگير كردند.
نصيري اضافه كرد: متهمان در اداره پليس به سرقت منزل، موتورسيكلت، مغازه و سرقت خودرو نيز اعتراف كردند و به دادسرا معرفي شدند.
فرمانده انتظامي يزد در پايان از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده موارد و تردد افراد مشكوك مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
استان يزد با يك ميليون و 70 هزار نفر جمعيت در مركز جغرافيايي ايران قرار دارد .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار