رییس نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل:

به شرکت کنندگان در سمپوزیوم روابط عمومی استان گواهینامه های آموزشی صادر می شود

عظیمی اظهار امیدواری کرد: این رویداد علمی در ارتقای توان علمی همکاران ، بستر سازی برای بهره گیری از دانش جهانی روابط عمومی در شتاب بخشی به توسعه استان و تقویت فرآیندهایی نظیر ارتباط پیوسته و موثر دستگاه های اجرایی و حتی واحدهای خصوصی با مخاطبان مثمر واقع شود.
کد خبر: ۲۱۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 16 April 2016

رییس نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل گفت : به هریک از شرکت کنندگان در این سمپوزیوم ، گواهینامه های آموزشی جداگانه از سوی دبیرخانه بین المللی سمپوزیوم روابط عمومی و جهاد دانشگاهی استان صادر می شوند.

به گزارش تابناک اردبیل، فرهاد عظیمی با قدردانی از همکاری جهاد دانشگاهی در این خصوص ، به مکان های در نظر گرفته شده برای برگزاری بخش های مختلف سمپوزیوم هم اشاره نمود و افزود : پیرو هماهنگی های به عمل آمده بخش اصلی سمپوزیوم در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و کارگاه های آموزشی نیز دراستانداری تشکیل خواهند شد.

عظیمی سمپوزیوم روابط عمومی استان را فرصتی متمایز برای دست اندرکاران این حوزه برشمرد و ادامه داد : امیدواریم این رویداد علمی در ارتقای توان علمی همکاران ، بستر سازی برای بهره گیری از دانش جهانی روابط عمومی در شتاب بخشی به توسعه استان و تقویت فرآیندهایی نظیر ارتباط پیوسته و موثر دستگاه های اجرایی و حتی واحدهای خصوصی با مخاطبان مثمر واقع شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار