کمک ۱ میلیارد تومانی شورای شهر کرج به تیم‌های ورزشی

کد خبر: ۲۱۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 16 April 2016


عضو شورای اسلامی شهر کرج از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار از سوی شورای شهر به ورزشکاران و تیم های ورزشی استان در سال جاری خبر داد.

بهنام محمودی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: این میزان بودجه در سال ۹۵ به تیم ها و ورزشکارانی تعلق می گیرد که در مسابقات مهم داخلی و رقابت های بین المللی حضور پیدا کنند.

وی افزود: اختصاص این اعتبار با بررسی کمیسیون فرهنگی شورای شهر صورت می گیرد و نفرات و تیم های شرکت کننده باید از عنوان مدیریت شهری کرج در مسابقات استفاده کنند.

محمودی هدف از انجام این کار را کمک به ورزش استان و تسهیل حضور تیم ها و نفرات نخبه در رویدادهای مهم داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: امیدوارم این حمایت مدیریت شهری کرج زمینه رشد و توسعه بیشتر ورزش البرز و کلان‌شهر کرج را به همراه داشته باشد.

آمادگی مدیریت شهری برای حل مشکل سالن ۶ هزار نفری کرج

عضو شورای اسلامی شهر کرج به سالن ۶ هزار نفری کرج و مشکلات اعتباری آن اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج در طول سال پروژه های میلیاردی بزرگی را در شهر مدیریت و احداث می کنند و در خصوص این طرح ملی شاخص استان و کمک به رفع موانع آماده همکاری هستیم.

محمودی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر کرج همواره تلاش کرده به حوزه ورزش توجه لازم را داشته باشد گفت: سال گذشته اعتبارات خوبی برای کمک به هیئت های ورزشی و برخی تیم های لیگی اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: احداث یک فضای ورزشی در هر منطقه شهری شهرداری کرج نیز در سال گذشته مصوب شد که بنابر دلایلی به طور کامل اجرایی نشده است و امیدوارم با رفع برخی ابهامات موجود در سال ۹۵ احداث و تکمیل شود.

وی در پایان افزود: آیین نامه تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش نیزدر شورای شهر تدوین و تصویب شده است و تلاش می کنیم تقدیری شایسته از ورزشکاران کرجی مدال آور در رویدادهای مهم پیش رو داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار