محمد تقی رهبر در گفت و گو با تابناک:

انتخابات آزاد است و هر کس با هر سلیقه ای می تواند شرکت کند/طرح تفاوت انتخاب نامزدها در تهران یا سایرشهرها بحث غیر ضروریست

تابناک تهران- «انتخابات آزاد است و هر کس با هر سلیقه ای می تواند در انتخابات شرکت کند چه رای دهنده و چه انتخاب شونده؛ دنبال دلایل این که چرا تهران این گونه است و یا شهر دیگر به گونه ای دیگر دامن زدن به بحث های غیر ضروریست که به در کشور نمی خورد، مساله اصلی در حال حاضر رفع مشکلات کشور و مردم است.»
کد خبر: ۲۰۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 09 April 2016
انتخابات در تهران به زعم همگان به خصوص در دور ه دهم مجلس شورای اسلامی و حتی خبرگان تفاوت اساسی با سایر نقاط کشور داشت.آنقدرمتفاوت بود که حتی برخی حاشیه هایی برای آن نوشتند و ساختند از نوع«کیف انگلیسی» و یا توهین به مردم تهران در حد «کفر» و غیره... بله! انتخاب کاندیدا در پایتخت و انتخاب شوندگان در پایتخت در همه جای دنیا قدری با نقاط دیگر متفاوت است.

مسعود پزشکیان،نماینده مجلس شورای اسلامی چند روز قبل در گفت و گو یی عنوان کرده که «معتقدم روند تهران با شهرستان‌ها خیلی فرق می‌کند. لذا نمی‌شود انتظار داشت در شهرستان‌ها نیز همانند تهران رفتار شده و عمل کنند.در شهرستان‌ها بیشتر شناخت‌های محلی و حضور کاندیداها می‌تواند تاثیرگذار باشد اما به هر حال در مرحله دوم و حوزه‌های انتخابیه که هنوز نماینده‌های آن‌ها انتخاب نشده‌اند انتخاب مردم بستگی به این دارد که چقدر کاندیداهای مورد نظر در منطقه و حوزه انتخابیه حضور داشته و با مردم ارتباط برقرار کرده‌اند.»

پس تفاوت به نحوه برخورد کاندیداها و خروج از «هاله ای ازابهام» نمایندگان و حضور بیشتر در بین مردم است. البته تجربه ثابت کرده که مردم در انتخابات به شعارها و برنامه ها رای می دهند تا افراد.

حجت الاسلام محمد تقی رهبر، در گفت و گو با تابناک معتقد است که نباید به این مسائل که انتخاب نامزدها در تهران متفاوت است، وارد شویم و در ادامه می گوید: باید بگویم که انتخابات آزاد است و هر کس با هر سلیقه ای می تواند در انتخابات شرکت کند چه رای دهند و چه انتخاب شونده؛ دنبال دلایل این که چرا تهران این گونه است و یا شهر دیگر به گونه ای دیگر دامن زدن به بحث های غیر ضروریست که به در کشور نمی خورد، مساهل اصلای در حال حاضر رفع مشکلات کشور و مردم است.

نماینده مجلس هشتم در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: باید از وحدت مردم که در انتخابات نمود پیدا کرد استفاده کرده و الگو بگیریم، در هر صورت مردم خود تصمیم می گیرند به گروه و جریانی رای بدهند یا ندهند و بهتر است دنبال علت ها نباشیم و در مجلس همه با دوری از بحث های سیاسی به مردم خدمت کنیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار