نشست هیات تیراندازی با کمان یزد برگزار شد

نشست هیات تیراندازی با کمان شهرستان یزد با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد برگزار و مسئولین کمیته های این هیات منصوب و معرفی شدند.
کد خبر: ۲۰۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 09 April 2016

به گزارش تابناک یزد،این نشست به منظور معرفی رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان و اعضای هیئت با حضور علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان ،  فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد ، رضا نارگانی مسئول روابط عمومی این اداره کل ، محسن پورسلمان رئیس هیات تیراندازی با کمان استان ، نورایمانی سرپرست جدید هیئت تیراندازی با کمان شهرستان یزد و سایر اعضای هیئت استان و شهرستان برگزارشد.


فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد در این نشست با اشاره به اینکه زیر بنای توسعه در تمامی عرصه ها آموزش و برنامه ریزی دقیق است گفت: باید به مسئله برنامه ریزی و آموزش توجه خاص داشت و در کنار آموزش و برنامه ریزی به مسئله استعدادیابی در رده های سنی پایه نیز اهتمام ورزید.

وی اظهار داشت: بهترین اقدام که باید انجام شود ، توجه به توسعه همگانی این رشته و به تبع آن کشف استعدادهای برتر و ایجاد پشتوانه ای خوب برای ورزش حرفه ای رشته تیراندازی باکمان است.

در این نشست سرپرست جدید هیئت تیراندازی باکمان شهزستان یزد گفت: برای رشد ورزش تیر و کمان افرادی باید انتخاب شوند که از نظر توان اجرایی و فنی قابلیت لازم را داشته و از لحاظ تفکر اجرایی موضوعاتی را مطرح کنند که باعث رشد این ورزش در استان و شهرستان گردد.

وی ضمن اشاره به کمبود امکانات و بودجه کافی گفت علاقه سبب کشاندن افراد به سمت ورزش میشود و  تمام زحمات افراد چه برای استان و چه برای شهرستان قابل تقدیر است و برای ادامه کار به تفکر و همکاری جمعی نیاز است.

در پایان این نشست با اهدای حکم انتصاب مسئولین کمیته های هیئت تیراندازی با کمان شهرستان یزد مشخص گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار