جزئیات برنامه‌های گردشگران قطار خارجی در يزد

کد خبر: ۲۰۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 06 April 2016

به گزارش تابناک یزد،معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد از سفر اولين قطار گردشگران خارجي در سال 1395 به شهر يزد در بيست و يكم فروردين‌ماه سالجاري خبر داد.


"سيد مصطفي فاطمي" تصريح كرد: اين قطار گردشگري با نام عقاب طلايي كه سال گذشته نيز چند مرتبه به يزد سفر كرده بود، امسال براي اولين بار در سالجاري در روز 21 فروردين‌ماه وارد يزد مي‌شود.

وي با بيان اين كه مسافران اين قطار عمدتاً ‌اروپايي و آمريكايي هستند، تعداد انها به همراه خدمه قطار را 80 نفر ذكر كرد و گفت: گردشگران پس از حضور در يزد از جاذبه‌هاي تاريخي اين شهر از جمله بافت تاريخي، مسجد جامع، آتشكده و دخمه زرتشتيان و باغ جهاني دولت‌آباد بازديد خواهند كرد.

فاطمي خاطرنشان كرد: خوشبختانه از ابتدا تاكنون يزد به عنوان يكي از شهرهاي تعريف شده در ليست تورهاي گردشگري اين قطار قرار داشته است.

وي ياداور شد: قطار عقاب طلایی كه سفر خود را از مجاستان آغاز كرده است، پس از عبور از كشورهاي مختلف و ورود به ايران در مدت يك هفته در شهرهای تبریز، کاشان، اصفهان، شیراز، یزد، مشهد و تهران توقف خواهد داشت و روز 23 فروردین سفر خود در ايران را پايان خواهد يافت.

معاون گردشگري استان در پايان با بيان اين كه اين قطار پس از يزد به سمت بافق حركت كرده و پس از توقفي كوتاه عازم مشهد مي‌شود، اظهار كرد: عمده قطارهاي گردشگري در ماه‌هاي ارديبهشت و مهرماه به كشور مي‌آيند و قرار است بعد از اين سفر نيز قطار ديگري از گردشگران خارجي به يزد سفر خواهند كرد كه هنوز زمان آن مشخص نشده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار