صنايع كوچك و متوسط استان ايلام از حمايت هاي تامين مالي برخوردار مي شوند

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان ايلام از امضاي تفاهم نامه همكاري سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران با سازمان بورس، اوراق بهادار و فرابورس خبر داد و گفت: صنايع كوچك و متوسط از طريق پذيرش در فرابورس از حمايت هاي تامين مالي برخوردار مي شوند.
کد خبر: ۲۰۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 05 April 2016

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان ايلام از امضاي تفاهم نامه همكاري سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران با سازمان بورس، اوراق بهادار و فرابورس خبر داد و گفت: صنايع كوچك و متوسط از طريق پذيرش در فرابورس از حمايت هاي تامين مالي برخوردار مي شوند.


به گزارش تابناک ایلام؛مرتضي دارايي با اشاره به شعار سال مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب، يكي از مولفه هاي اقتصاد مقاومتي را حمايت از واحدهاي صنعتي كوچك و متوسط دانست.

وي اظهار كرد: تفاهم نامه همكاري مشترك بين سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران، سازمان بورس و اوراق بهادار و فرابورس با هدف تامين مالي صنايع كوچك از طريق پذيرش در فرابورس و راه اندازي بازار هدف توسط فرابورس براي صنايع كوچك و متوسط منعقد شد.

دارايي اقدامات متقضي جهت تهيه بسته كامل معرفي بازارهاي شركت هاي كوچك و متوسط (SME) و دارايي فكري، ارائه الزامات مورد نياز جهت پذيرش واحدهاي صنعتي، تسهيل نمودن امور مربوط به آماده سازي و پذيرش صنايع، استفاده از ظرفيت هاي قانوني به منظور پيشبرد همكاري مشترك، حمايت هاي مالي لازم براي برگزاري دوره هاي آموزشي و ترويج فرهنگ تامين مالي از طريق بازار سرمايه را از جمله موضوع هاي مطرح شده در اين تفاهم نامه اعلام كرد.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان ايلام يادآور شد: بدون شك تامين منابع مالي از مهمترين راهكارهاي نجات واحدهاي صنعتي است كه اميدواريم با همكاري فرابورس ساز و كار مناسبي جهت تزريق نقدينگي به صنايع فراهم شود.

دارايي هدف از انعقاد اين تفاهم نامه را استفاده از بازار شركت هاي كوچك و متوسط فرابوس به منظور پذيرش واحدهاي صنعتي تحت پوشش، تامين مالي صنايع كوچك از طريق پذيرش در بازار بورس اعلام كرد و افزود: قطعا با اين مهم گام هاي مثبتي در جهت رفع مشكل نقدينگي صنايع و ايجاد اشتغال ايجاد مي شود.

وي اضافه كرد: مشاوره و آموزش شرايط پذيرش به مشاوران عضو فرابورس و واحدهاي صنعتي كوچك، آموزش و مشاوره شرايط انجام معامله و تامين مالي در بازار دارايي فكري به اشخاص معرفي شده سازمان و زمينه سازي و كمك به تجاري سازي فناوري ها در شركت ها از طريق بازار دارايي فكري فرابورس را از ديگر اهداف مهم انعقاد اين تفاهم نامه بيان كرد.

دارايي با تاكيد براينكه بازار فرابورس مي تواند نقدينگي را به بخش صنايع كوچك تزريق نمايد ، اظهار اميدواري كرد كه با همكاري شركت فرابورس شاهد رونق هر چه بيشتر واحدهاي صنعتي كوچك در سال جاري باشيم.

استان ايلام 14 شهرك و ناحيه صنعتي فعال دارد.



منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار