خواسته سازمان عدالت و آزادی از روحانی

بر این اساس، سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی از مقام محترم ریاست جمهوری ایران تقاضا دارد در عمل به حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» و به پاس زحمات و مجاهدات وزیر لایق و باکفایت امور خارجه در هدایت پیروزمندانه‌ی مذاکرات هسته‌ای، بر اساس ماده‌ی سه آیین‌نامه‌ی اعطای نشان‌های دولتی، به نمایندگی از ملتی که امروز به هر زبانی شادمانی خود را از توفیق و دستاورد دولت تدبیر و امید در حل و فصل پرونده‌ی فناوری هسته‌ای به گوش شما می‌رسانند، نشان عالی استقلال را به دکتر محمدجواد ظریف اعطا نموده، راه را بر هرگونه بی‌مهری و کم‌لطفی و نسیان و فراموشی در حق ایشان مسدود نمایند.
کد خبر: ۱۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 06 April 2015
به گزارش تابناک گیلان،سازمان عدالت و آزادی در نامه ای به رییس جمهور، خواستار اعطای "نشان عالی استقلال” به دکتر محمدجواد ظریف شد. متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی
جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی

با تقدیم سلام و احترام، چنان‌که مستحضرید یکی از تراژدی‌های تاریخ ایران‌زمین، جفا و بی‌مهری نسبت به خدمت‌گزاران و افتخارآفرینان این مرز و بوم و تلاش مداوم اهل کین و حسد برای حذف اسمی، رسمی و یا حتی فیزیکی نخبگان و خبرگان دوران‌ساز بوده است. سرنوشت تلخ و سوزناک چهره‌های خدومی چون قائم‌مقام فراهانی، میرزا تقی‌خان امیرکبیر، دکتر حسین فاطمی، دکتر محمد مصدق و… تاریخ این سرزمین را با پدیده‌ی شوم «نخبه‌کشی» پیوند زده است.

در دولت تدبیر و امید شما، فرزندی از فرزندان غیور، متبحر، خبره و نخبه‌ی این سرزمین، با فداکاری و ایثاری تاریخی و به جان خریدن انواع خطرهای داخلی و خارجی، سکان پرونده‌ی سنگین، پیچیده و حساس فناوری هسته‌ای را به دست پرتوانش گرفت و در یک سال و نیم گذشته، آن را از میان طوفان‌ها، صخره‌ها، امواج سهمگین و گرداب‌های هولناک، به سلامت عبور داده و توانسته است پیروزی بزرگ و کامیابی شیرینی را برای ملت صبور و رشید ایران اسلامی به ارمغان بیاورد. آنچه دکتر محمدجواد ظریف با مهارت، چیره‌دستی و کیاست بی‌نظیرش انجام داد، جایگاهی را در افکار عمومی ایران و جهانیان به وی داده است که هیچ‌گاه از حافظه‌ی تاریخی ایران و ایرانی محو نخواهد شد. ملت ایران نیز در استقبال از این فرزند خدوم و در جشن‌‌ها و شادی‌های هسته‌ای با تکرار نام دکتر ظریف و تأکید بر آن، این پیغام را رساندند که در سایه‌ی تدبیر و حمایت تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی، این توفیق و دستاورد بزرگ را حاصل پایمردی و سخت‌کوشی و مجاهدت تاریخی تیم مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای و در رأس آن دکتر محمدجواد ظریف می‌دانند.

بر این اساس، سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی از مقام محترم ریاست جمهوری ایران تقاضا دارد در عمل به حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» و به پاس زحمات و مجاهدات وزیر لایق و باکفایت امور خارجه در هدایت پیروزمندانه‌ی مذاکرات هسته‌ای، بر اساس ماده‌ی سه آیین‌نامه‌ی اعطای نشان‌های دولتی، به نمایندگی از ملتی که امروز به هر زبانی شادمانی خود را از توفیق و دستاورد دولت تدبیر و امید در حل و فصل پرونده‌ی فناوری هسته‌ای به گوش شما می‌رسانند، نشان عالی استقلال را به دکتر محمدجواد ظریف اعطا نموده، راه را بر هرگونه بی‌مهری و کم‌لطفی و نسیان و فراموشی در حق ایشان مسدود نمایند. دوام عزت و توفیق روزافزون جناب‌عالی و دولت محبوب تدبیر و امید را از درگاه حق مسألت داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار