چهارشنبه باشکوه کاندیداها وموجهای انتخاباتی

امروز چهارشنبه است ولی این چهارشنبه با دیگر چهارشنبه ها متفاوت است؛زیرا آخرین روز تبلیغات واوج ازدحام جمعیت ونشان قدرت مانورکاندیداها درستادهای تبلیغاتی است ودر هر دوره ازتبلیغات انتخابات مجلس آخرین روزیعنی چهارشنبه روزی است باشکوه ومهم تا آن حد که برذهنیت عمومی و یاس وامید هواداران تاثیر گذار است.
کد خبر: ۱۸۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 24 February 2016


امروز چهارشنبه است ولی این چهارشنبه با دیگر چهارشنبه ها متفاوت است؛زیرا آخرین روز تبلیغات واوج ازدحام جمعیت ونشان قدرت مانورکاندیداها درستادهای تبلیغاتی است ودرهردوره ازتبلیغات انتخابات مجلس آخرین روزیعنی چهارشنبه روزی است باشکوه ومهم تا آن حد که برذهنیت عمومی و یاس وامید هواداران تاثیر گذار است.

خیابانهای شهرستانهای کوچک درحوزه های انتخابیه لرستان شلوغ می شوند؛ ظاهراًشهر وروستاهای حومه هم تعطیل می شوند؛ نامزدان انتخاباتی با تمام توش وتوان خودتلاش می کنند موج تبلیغاتی خودرا به شکلی ملموس در مانوری شکوهمند به رخ رقبا بکشانند وبا بوق وکرنا وشعارها وهیاهوهای بسیاراین پیام را به گوش مردم وبخصوص رقبا برسانند که کرسی مجلس از آن من است.

اینکه تا چه حد موفقیت یک کاندیدا در این موج آفرینی برروی پیروزی وچیرگی اش بر کاندیداهای رقیب تاثیر دارد؛ نه امری است غیر قابل انکار ونه قابل تایید بر مهرمطلق پیروزی ؛ البته بی تاثیر نیست ، چون ذهن توده مردم را هدف می گیرد وکلاً بخشی ازشفافبت انتخاباتی است زین سبب بربخشی از تحلیل وارزیابی وزن رقبای اصلی موثر است.

ولی این روز هفتم اسفند ودرپی آن هشتم اسفنداست که موج پیروزی را فقط برای یک کاندیدا ایجاد می کند وثابت می کند که موج تبلیغاتی کدام کاندیدا در روز چهارشنبه تبلیغات فقط هیاهویی بوده است برای هیچ .

ولی درهرحال چهارشنبه های انتخاباتی را باید جدی گرفت ،زیرا اوج انرژی کاندیداهادر نمایش قدرت خودمی باشد وخود این روز نشان می دهدکه کدام کاندیدا سر است یا کدامین کاندیداهارقیب حقیقی یکدیگر و شانه به شانه هم درحال حرکت به سمت وسوی پیروزی هستند.

الان در عصر چهارشنبه هستیم، ستادها سخت شلوغ هستند وخیابانها مملو از موج های انتخاباتی ، غوغا وهیاهو فضای شهرها را پر کرده است ؛اما شنبه هشتم اسفند مشخص می شود شکوه موج تبلیغات روزچهارشنبه ،برای کدام کاندیدا مبدل به موج جشن باشکوه پیروزی می شود.



نویسنده: رضا جودکی نژاد- سردبیرتابناک لرستان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار