14 هزار خانواده بی نیاز از کمیته امداد شدند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد فارس گفت: در سال جاری نیز نزدیک به 14 هزار خانوار به دلیل توانمند شدن از زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان فارس خارج‌ شده و با تمهیدات انجام‌ شده تعداد دیگری از نیازمندان جایگزین آنان شده‌اند.
کد خبر: ۱۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵ 05 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از فارس،عباس شکری اظهار داشت: عیدی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی فارس معادل یک ماه مستمری به تفکیک خانواده‌های یک، دو، سه، چهار و پنج نفره به بالا بوده که به‌ حساب آنان واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای توانمندسازی مددجویان، کمیته امداد فارس در پایان هر ماه به افراد بی‌سرپرست خانواده و نیز کسانی که به هر دلیلی توان تأمین نیاز خانواده خود را ندارند کمک‌ معیشت پرداخت می‌کند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان فارس تصریح کرد: مددجویانی که درآمدشان جوابگوی هزینه زندگی آنان نیست مشمول طرح پرداخت عیدی به جامعه هدف هستند.

شکری بیان داشت: میزان مستمری پرداخت شده به مددجویان این نهاد مردمی از ابتدای سال گذشته تاکنون 756 میلیارد و 212 میلیون و 720 هزار ریال بوده که به‌طور متوسط هر ماه 8 میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: در سال جاری نیز نزدیک به 14 هزار خانوار به دلیل توانمند شدن از زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان فارس خارج‌ شده و با تمهیدات انجام‌ شده تعداد دیگری از نیازمندان جایگزین آنان شده‌اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان فارس بیان داشت: شناسایی نیازهای واقعی خانواده‌های زیرپوشش شامل مسکن، اشتغال، خدمات بازنشستگی، بیمه و رفع مشکل ویژه مددجویان و نیز توانمندسازی از دیگر رویکردهای این نهاد مردمی نیز در سال جاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار