رئیس کل دادگستری استان لرستان :

کاندیداها حق ندارند با سرنوشت مردم بازی کنند /حوزه اختیارات نمایندگی باید فرهنگ‌سازی شود

جعفر بدری، رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به روند برگزاری انتخابات در لرستان گفت: بسیاری از نامزدها وعده‌هایی می‌دهند که جزو اختیارات دولت و رئیس‌جمهور است و با این وعده‌ها چیزی نصیب هواداران کاندیداها نمی‌شود و گاهی از اموال و حتی جان خود برای کاندیداها هزینه کرده و حتی درگیر می‌شوند.
کد خبر: ۱۸۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹ 23 February 2016

به گزارش تابناک لرستان، جعفر بدری، رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به روند برگزاری انتخابات در لرستان گفت: بسیاری از نامزدها وعده‌هایی می‌دهند که جزو اختیارات دولت و رئیس‌جمهور است.

بدری ادامه داد: با این وعده‌ها چیزی نصیب هواداران کاندیداها نمی‌شود و گاهی از اموال و حتی جان خود برای کاندیداها هزینه کرده و حتی درگیر می‌شوند.

وی بیان کرد: گزارش تخلفاتی که به دست ما رسیده نشان می‌دهد نامزدها هواداران را به‌عنوان ابزار دست خود قراردادند.

بدری بایادآوری اینکه نباید نشسته و نمایش این نامزدها را ببینیم، عنوان کرد: فضاهای مجازی در حال حاضر در دو منطقه استان آلوده است و تهدیدات و توهین‌ها و این‌گونه مسائل در آن به‌ شدت شایع است.

وی با تصریح اینکه بسیاری از تخلفات انتخاباتی گزارش‌شده مانند دیوارنویسی و تراکت جرم بوده و پرونده می‌شوند، گفت: کاندیداها حق ندارند با سرنوشت مردم بازی کنند و خسارت به اموال عمومی واردکرده و اگر رأی نیاورد بار بعد به میدان بیاید بلکه باید چند دوره به این اشخاص محرومیت دهیم.

رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه وعده‌های بیخود نامزدها راه مشارکت مردم در انتخابات نیست، تصریح کرد: حوزه اختیارات نمایندگی باید فرهنگ‌سازی شود و مردم بدانند که وظیفه نماینده قانون‌گذاری بوده و اقدامات اجرایی‌ای که وعده‌اش را می‌دهد، جزو اختیارات او نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار