رئیس اداره مخابرات رامسر

افتتاح 18 سایت 3G تا پایان امسال در رامسر

رئیس اداره مخابرات رامسر از افتتاح 18 سایت 3G تا پایان امسال در رامسر خبر داد و گفت: 9 سایت تا آخر بهمن ماه راه‌اندازی می‌شود و بقیه در فاز بعدی به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۸۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 14 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، ابوالقاسم مقیمیان در مراسم افتتاح پروژه‌های مخابراتی این شهرستان اظهار کرد: امروزه مردم بیشتر به سمت تکنولوژی‌های همراه جذب می‌شوند و همراه اول نیز تلاش دارد که خدمات جدیدی را به مشترکان خود ارائه دهد.

وی یکی از پروژه‌ها و طرح‌هایی که در ایام دهه فجر امسال در مخابرات شهرستان رامسر به بهره‌برداری رسید را اجرای طرح و نصب و راه‌اندازی کافو نوری به ظرفیت 600 شماره تلفن ثابت مجهز به پیشرفته‌ترین سرویس‌های اینترنت پرسرعت خانگی در بلوار طالقانی این شهرستان بیان کرد.

رئیس اداره مخابرات رامسر از افتتاح 18 سایت 3G تا پایان سال در رامسر خبر داد و گفت: 9 سایت تا آخر بهمن ماه راه‌اندازی می‌شود و بقیه در فاز بعدی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مقیمیان با بیان اینکه مشترکان همراه اول می‌توانند از اینترنت پرسرعت گوشی‌های همراه خود بهره‌مند شوند، گفت: همچنین تمامی سایت‌های همراه اول در این شهرستان از بستر فیبر نوری استفاده می‌کنند، جدای از اینکه در سال قبل سه سایت همراه اول 3G نیز در این شهرستان راه‌اندازی شده بود.

وی در ادامه از اجرای طرح تبدیل کابل هوایی به کابل زمینی و راه‌اندازی آن در منطقه روستایی به متراژ 2 هزار و 200 متر مربع، اجرا و راه‌اندازی طرح تقویت شبکه کابل در منطقه لمتر به تعداد 200 شماره تلفن خبر داد و  افزود: در سال آینده نیز تعدادی از طرح‌های در دست اقدام شهری و روستایی، اجرایی و راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اداره مخابرات شهرستان رامسر در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات مناسبی برای شهرستان رامسر انجام شده که امکانات بسیاری را برای مردم می‌توان ایجاد کرد و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم خبرهای خوش دیگری را به اطلاع مردم برسانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار