افتتاح پروژه‌های برق تویسرکان

فرماندار تویسرکان از افتتاح پروژه‌های برق این شهرستان با 11 میلیارد ریال هزینه در ایام دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۷۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 11 February 2016

فرماندار تویسرکان از افتتاح پروژه‌های برق این شهرستان با 11 میلیارد ریال هزینه در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش فارس، حبیب مومیوند در آیین بهره‌برداری از طرح‌های تویسرکان، با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت ایران در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی در روزهای بزرگداشت پیروزی انقلاب در سطح شهرستان انجام شده و یا در حال برگزاری است، ادامه داد: بهره‌برداری از 6 پروژه گازرسانی به روستاها با 30 میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستای قلی‌لاله با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال امروز صورت گرفت.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به توجه ویژه‌ نظام جمهوری اسلامی به روستاها و مناطق دورافتاده و محرومیت‌زدایی افزود: توجه دولت تدبیر و امید با وجود کمبود اعتبارات و محدودیت‌ها به روستاها مضاعف‌تر است.

وی با تقدیر از تلاش و جدیت مدیریت اداره برق تویسرکان و استان، از افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های برق به 11 میلیارد ریال در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: همزمان با نهمین روز از دهه فجر سه پروژه اداره برق تویسرکان افتتاح شد.

مومیوند بهره‌برداری از پروژه فیدر جدید از پست تویسرکان 2 به باقرآباد با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، پروژه رینگ لامیان ـ منجان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال و احداث شبکه فشار ضعیف با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال را بخشی از پروژه‌های اداره برق تویسرکان عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت دو انتخابات پیش‌ رو گفت: انتخابات خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند امسال برگزار می‌شود.

فرماندار تویسرکان با دعوت از مردم برای حضور پرشور و بانشاط در پای صندوق‌های رأی افزود: برگزاری انتخابات با حضور حداکثری باعث ناامیدی دشمنان و خرسندی دوستان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 22 بهمن محور وحدت است، شرکت در راهپیمایی را وظیفه‌ای همگانی دانست و بیان کرد: همه باید با حفظ و تقویت وحدت و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر حماسه‌ای باشکوه و بی‌بدیل را خلق کنیم.

امام جمعه تویسرکان نیز با تبریک دهه فجر اظهار کرد: امام راحل با حمایت مردم حماسه‌آفرین، رژیم طاغوت را سرنگون کرد و با کوتاه کردن دست اجانب از کشور، به ملت ایران عزت داد.

حجت‎الاسلام مرتضی موحدی در ادامه با اشاره به اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روستاهای تویسرکان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند، افزود: این امر نشان از عدالت‎محوری نظام دارد که باید قدردان این نعمت بود.

وی با تقدیر از تلاش مسئولان در راستای خدمات‌رسانی به مردم، اظهار کرد: گازرسانی به روستاها کاری سخت و هزینه‌بر است و نباید این خدمات را کوچک شمرد.

امام جمعه تویسرکان دو انتخابات هفتم اسفندماه امسال را بسیار مهم دانست و خواستار حضور پرشور و با نشاط مردم در انتخابات شد و افزود: هر چه حضور حداکثری در صحنه انتخابات بیشتر باشد اقتدار ما نیز در دنیا بیشتر می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار