در جشنی که در گرامیداشت دهه فجر با همت شهرداری اردبیل برگزار شد؛

اردبیلی ها ركورد حضور در جشن انقلاب را شكستند

از جمله نکات قابل توجه در جشن بزرگ انقلاب حضور چهره های نامی عرصه هنر و موسیقی کشور همچون مهراوه شریفی نیا هنرمند ایفاکننده نقش کیمیا در سریال کیمیا، و پویا بیات از خوانندگان نام آشنای ایران در این جشن بود.
کد خبر: ۱۷۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 06 February 2016

در مراسم جشن بزرگ انقلاب که با همت شهرداری اردبیل و با حضور هنرمندان نامی کشور برگزار شد، اردبیلی ها رکورد حضور در جشن انقلاب اسلامی را شکستند.

اردبیلی ها ركورد حضور در جشن انقلاب را شكستند

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، مراسم جشن بزرگ انقلاب اسلامی در پنجمین روز از دهه مبارکه فجر با حضور استاندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده نیروی انتظامی استان و با حضور پرشور بیش از 15 هزار نفر از شهروندان اردبیلی با همت شهرداری اردبیل و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در محل استادیوم جهان پهلوان رضازاده برگزار شد.

اردبیلی ها ركورد حضور در جشن انقلاب را شكستند

شهردار اردبیل در جریان برگزاری مراسم جشن بزرگ انقلاب در سخنانی ضمن تبریک ایام ا.. دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: این جشن بزرگ در قالب دوازدهمین بسته فرهنگی شهرداری اردبیل با عنوان جشن انقلاب و با حضور هنرمندانی که در عرصه دفاع مقدس هنرنمایی کرده اند، تقدیم حضور شهروندان قدرشناس و هنردوست اردبیلی می گردد.

دکتر حمید لطف اللهیان افزود: شهرداری اردبیل خود را مکلف می داند که برای نشاط اجتماعی شهروندان و خانواده ها برنامه های ویژه ای تدارک ببیند که برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی نیز در همین راستا است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره آدم برفی شهرداری اردبیل به مناسبت دهه مبارکه فجر در هفته گذشته، تصریح کرد: امروز نیز که در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم، با برگزاری جشن بزرگ انقلاب در این محل در خدمت شهروندان عزیز هستیم.

لطف اللهیان با قدردانی از حضور پرشور و پرتعداد شهروندان در مراسم جشن انقلاب، افزود: اردبیل به عنوان شهر مهربانی ها شناخته می شود و شهروندان فرهنگ دوست و مهربان این شهر همواره استقبال بی نظیری از مراسمات جشن برگزار شده توسط شهرداری داشته و دارند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نیز در جریان برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما هدف از برگزاری این جشن را گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و افزایش نشاط اجتماعی در بین شهروندان بیان کرد.

اردبیلی ها ركورد حضور در جشن انقلاب را شكستند

بابک پورپناهی با اشاره به مشارکت بیش از 15 هزار نفر از شهروندان اردبیلی در این جشن، اظهار کرد: شهروندان با حضور پرشور و پرتعداد خود در این جشن که حتی از تعداد شرکت کنندگان در جشنواره آدم برفی هم بیشتر است، رکورد حضور در جشن انقلاب اسلامی در اردبیل را شکستند.

وی خاطرنشان کرد: استقبال شهروندان از جشن بزرگ انقلاب به حدی بود که علاوه بر حضور بیش از 15 هزار نفر در داخل سالن، از پذیرایی از صدها نفر از دیگر شهروندانی هم که به دلیل گنجایش محدود محل برگزاری جشن در خارج از سالن ماندند، معذور شدیم.

به گزارش تابناک اردبیل، از جمله نکات قابل توجه در جشن بزرگ انقلاب حضور چهره های نامی عرصه هنر و موسیقی کشور همچون مهراوه شریفی نیا هنرمند ایفاکننده نقش کیمیا در سریال کیمیا، و پویا بیات از خوانندگان نام آشنای ایران در این جشن بود.

مهراوه شریفی نیا در این مراسم در سخنانی ضمن تشکر از استقبال گرم مردم اردبیل، گفت: برای اولین بار در شهر زیبای اردبیل حضور دارم و از مهربانی و خونگرمی مردم خوب این شهر واقعا خوشحال و شگفت زده شدم.

اردبیلی ها ركورد حضور در جشن انقلاب را شكستند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار