نعیمی رز: مواضع ایران و روسیه در مقایسه با سایر کشورها نزدیکتر است

کد خبر: ۱۷۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 29 January 2016
تابناک: روابط حسنه ایران و روسیه سبب نگرانی برخی از کشورها شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: روابط ایران و روسیه حسنه بود و در آینده نیز بهتر خواهد شد و همین موضوع سبب نگرانی برخی از کشورها شده است همچنین نگرانی کشورهایی مانند رژیم صهیونیستی از این افزایش تعاملات دفاعی، کاملا طبیعی است.

صفر نعیمی در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص افزایش تعاملات دفاعی ایران و روسیه و نگرانی برخی کشورها از این تعاملات، اظهار داشت: نگرانی کشورهایی مانند رژیم صهیونیستی از این افزایش تعاملات دفاعی، کاملا طبیعی است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از کشورها نیز که به دنبال فروش تسلیحات هسته ای خود به ایران هستند، از افزایش تعاملات دفاعی ایران و روسیه ناراحت می شوند، بیان کرد: ایران و روسیه از گذشته روابط خوبی را داشته اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: روسیه از جمله کشورهایی است که بعد از انقلاب مواضع مشترک زیادی با ایران داشته مورد حمایت یکدیگر قرار گرفته اند.

نعیمی رز با اشاره به اینکه از همه مهمتر اینکه در اجلاسی که ایران به روسیه دعوت شده بود، آمریکا و رژیم صهیونیستی دعوت نشده بودند، گفت: این نشان می دهد که ایران با روسیه مواضع مشترکی داشته و داریم.

وی با بیان اینکه مواضع ایران و روسیه در مقایسه با سایر کشورها نزدیکتر است، تصریح کرد: نگرانی برخی کشورها از دعوت ایران به اجلاس روسیه و جود داشت و در حال حاضر نیز با افزایش تعاملات دفاعی بین ایران و روسیه باز هم عده ای از کشورها نگران هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: روابط ایران و روسیه حسنه بود و در آینده نیز بهتر خواهد شد و همین موضوع سبب نگرانی برخی از کشورها شده است./
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار