افزایش 34 درصدی کشفیات مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی از شناسایی و انهدام چهار باند توزیع مواد مخدر شناسایی خبر داد و گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر 34 درصد افزایش کشف داشتیم.
کد خبر: ۱۶۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 21 January 2016
فرمانده نیروی انتظامی از شناسایی و انهدام چهار باند توزیع مواد مخدر شناسایی خبر داد و گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر 34 درصد افزایش کشف داشتیم.

به گزارش فارس، محمد معصومی در نشست خبری با اصحاب رسانه، خبرنگاران را چشم بینای جامعه و پل ارتباطی بین سازمان‌ها، مردم و مجموعه ناجا خواند و اظهار کرد: آگاه‌سازی و آشنایی مردم با خدمات و مأموریت‌های پلیس و افزایش احساس امنیت در جامعه و افکار عمومی از کارهای خطیر و ارزشمند خبرنگاران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کار خبرنگاران جهادی و ایثارگونه است، افزود: پیگیری مشکلات و مطالبات مردم از سوی خبرنگاران قابل تقدیر است.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان با بیان اینکه وظایف نیروی انتظامی در شهرستان در راستای برقراری نظم، امنیت و آسایش فردی و عمومی مردم است، تأکید کرد: همه تلاش ما در زمینه ارتقای امنیت و جلب رضایت مردم است.

وی تویسرکان را از شهرستان‌های موفق در زمینه برقراری امنیت دانست و خاطرنشان کرد: ما در سطح شهرستان مشکل امنیتی و انتظامی خاصی نداریم.

معصومی با بیان اینکه نیروی انتظامی تویسرکان در بحث پیشگیری از وقوع جرائم، مبارزه با سوداگران مرگ و مبارزه با فعالان عرصه مواد مخدر و قاچاق، موفقیت‌های خوبی داشته است، افزود: این موفقیت نشان از تعامل و همکاری بین مردم، نیروی انتظامی و رسانه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه از اولویت‌های ما پیشگیری از جرائم و سرقت‌ها است، در خصوص مقایسه عملکرد 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد کاهش وقوع جرائم داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شناسایی و انهدام چهار باند توزیع مواد مخدر، گفت: با انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات انتظامی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و برخورد با افراد فروشنده، 34 درصد افزایش کشف داشتیم.

وی با اشاره به کشف 400 هزار نخ سیگار خارجی از نوع ماربرو، رشد کشفیات لوازم بهداشتی و آرایشی و سایر کالاها را 99 درصد عنوان کرد و افزود: دستگیری قاچاقچیان کالا 379 درصد رشد داشته است.

معصومی با اشاره به رشد 300 درصدی کشف سلاح‌های جنگی و شکاری، از کاهش تصادفات درون‎‌شهری و برون‎شهری خبر داد و اظهار کرد: تصادفات درون‌شهری کاهش 20 درصدی فوتی و تصادفات برون شهری کاهش 7 درصدی فوت را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به توقیف یک‎هزار و 163 دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف، از رشد 119 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و بیان کرد: توقیف خودروهای مزاحم و عدم رعایت مقررات و گواهی‌نامه با 49 درصد افزایش مواجه بوده است.

فرمانده انتظامی تویسرکان برگزاری همایش‌هایی در برقراری نظم و امنیت، ارتباط چهره به چهره با مردم، پیگیری خواسته‌های مردم و برگزاری جلسات مختلف با اصناف و معتمدان را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌ رو با بیان اینکه ما آمادگی کامل برای ایجاد امنیت و برقراری نظم انتخابات را داریم، افزود: همه باید با تعامل و همکاری همه جانبه در برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری اهتمام داشته باشیم.

معصومی مهمترین وظیفه نیروی انتظامی را افزایش امنیت و جلب رضایتمندی مردم خواند و اظهار کرد: مشارکت و همکاری بیشتر مردم به ویژه رسانه‌ها، امنیت را افزایش خواهد داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار