صالح آباد در کاهش جرائم اول شد

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: بخش صالح آباد رتبه نخست کاهش جرایم را در سطح استان به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۶۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 20 January 2016
فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: بخش صالح آباد رتبه نخست کاهش جرایم را در سطح استان به خود اختصاص داده است.
به گزارش تابناک ایلام از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن کشتکار گفت: پلیس قدردان همدلی و همزبانی همه شهروندان شهرستان مهران بخصوص مردم صالح آباد است.
وی تاکید کرد: میزبانی و استقبال پرشور مردم بخش صالح آباد در اربعین امسال بواسطه قرار گرفتن در محور اصلی بین مرکز استان و شهرستان مرزی مهران برگی زرین از افتخارات مردمان این دیار بوده که خدمت گذار زائران سرور و سالار شهیدان بودند.
وی یادآور شد: برابر آمار، بخش صالح آباد رتبه نخست در کاهش جرائم استان را به خود اختصاص داده و این موفقیت جز با رشادت و همدلی های مردم با پلیس حاصل نخواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مهران در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم بخش صالح آباد، از آنها خواست تا با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود نیرو انتظامی شهرستان را در جهت ارائه خدمات بهتر و تآمین بیش از پیش امنیت یاری دهند.

*** بازنشسته ها گنجینه های ارزشمند و سرمایه های نیروی انتظامی هستند
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: بازنشسته ها نماد خدمت به مردم و نظام هستند و به خدمات ارزنده شان ارج می نهیم.
سرهنگ شهرام امیریان در دیدار با یکی از بازنشستگان نیروی انتظامی گفت: بازنشسته ها نماد سال ها تلاش و کوشش در عرصه نظم و امنیت بوده و آنها گنجینه های ارزشمند و سرمایه نیروی انتظامی هستند.
وی با اشاره به اینکه بازنشستگان عرصه نظم و امنیت دارای بالاترین تجارب هستند، بهره گیری از تجربیات گرانبهای بازنشستگان را باعث پیشرفت در کارها و افزایش بهره وری دانست.
سرهنگ امیریان تاکید کرد: باید با برقراری ارتباط صمیمانه ، دوسویه و هدفمند با بازنشستگان، ضمن تکریم این عزیزان از تجربه آنان در ناجا استفاده کنیم.
در این دیدار به همراه رؤسای عقیدتی سیاسی وحفاظت اطلاعات شهرستان از ستوانیکم علی اسدی همکار بازنشسته با تقدیم لوح و هدایا به پاس تلاش و زحمات صادقانه اش در طول 26 سال خدمت در سنگر نظم و امنیت قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار