واکنش امام جمعه به حادثه اخیر جاده سرخس

محور ترانزیتی سرخس شبیه یک جاده روستایی است!؟

امام جمعه سرخس با انتقاد از جاده نامناسب ترانزیتی مشهد – سرخس گفت: محور ترانزیتی سرخس - مشهد شبیه به یک جاده روستایی است .چرا که حوادث زیادی در این محور رخ می دهد.
کد خبر: ۱۶۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 19 January 2016
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا "ارژنگ" در پی سانحه تصادف محور سرخس - مشهد که منجر به کشته شدن 9 نفر از هموطنانمان شده بود به خراسان گفت:در طول سال شاهد حوادث زیادی در این محور هستیم که خیلی از هموطنانمان جان خود را از دست می دهند.اما متاسفانه مسئولان مربوطه هیچ اقدامی برای این مسئله انجام نداده اند.

وی با اشاره به تامین انرژی  8 استان کشوراز سوی این شهرستان افزود:متاسفانه سرخس با توجه به درآمدهایی که به خزانه دولت واریز می کند خودش از اولویت های اولیه بی بهره است.

امام جمعه سرخس در خطبه های این هفته نمازجمعه سرخس نیز گفته بودد: پروژه جاده سرخس، یک پروژه ملی است و با جان مردم سر و کار دارد، اما مسئولان با غفلت از آن عبور می کنند و با وجود اینکه شهرستان سرخس، به چند استان کشور خدمت رسانی می کند، خودش از اولویت های اولیه بی بهره است.

وی در پایان گفت: مسئولان شهرستان و استان باید در اسرع وقت پیگیر مشکلات جاده باشند تا دیگر شاهد از دست دادن هموطنان مان نباشیم.

قصور یا تقصیر هجران کارکنان پالایشگاه سرخس در هاله‌ای از ابهام
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار