ثبت بیش از۷۹۰۰ فقره سرعت غیرمجاز

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از ثبت بیش از ۷۹۰۰ فقره سرعت غیرمجاز در محورهای همدان خبر داد و گفت: ۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان فعال است.
کد خبر: ۱۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳ 25 March 2015

 مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از ثبت بیش از ۷۹۰۰ فقره سرعت غیرمجاز در محورهای همدان خبر داد و گفت: ۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان فعال است.

به گزارش تسنیم ؛ سعید کریمی با اشاره به اینکه از روز ۲۸ اسفند ماه سال قبل تا سوم فرورین ماه امسال ۷ هزار و ۹۳۱ فقره سرعت غیرمجاز در محورهای همدان ثبت شده است، اظهار داشت: ۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان نصب شده که در که به صورت دائم در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در روز ۲۸ اسفند ماه سال قبل ۲ هزار و ۱۸۵ فقره، روز ۲۹ اسفند ماه هزار و ۸۶۰ فقره، روز یکم فروردین هزار و ۷۳۵ فقره، روز دوم فروردین هزار و ۷۵ فقره و در روز سوم فروردین ماه امسال هزار و ۷۶ فقره تخلف سرعت غیرمجاز توسط دوربینهای ثبت تخلف ثبت شده است.

کریمی با بیان اینکه بیشترین کارکرد دوربین‌های ثبت تخلف سرعت روز ۲۹ اسفند ماه با هزار و ۱۶۳ثبت تخلف در محور اسدآباد-کنگاور بوده است، تصریح کرد: بیشترین سرعت ثبت شده توسط دوربین‌های ثبت تخلف سرعت مربوط به محور آزادراه همدان-ساوه با ۲۰۲ کیلومتر در ساعت بوده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان با بیان اینکه ۵۷ دستگاه ترددشمار آنلاین در محورهای استان همدان نصب شده است، تاکید کرد: در حال حاضر ۱۲ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان همدان نصب شده است.

وی با بیان اینکه دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف سرعت قابلیت ثبت سرعت غیرمجاز را دارند، گفت: اما در این بین تنها دوربینهی ثبت تخلف سرعت میتوانند برای جریمه این خودرو اقدام کنند.

کریمی با اشاره به اینکه مردم میتوانند از طریق شماره تماس ۱۴۱ از وضعیت راههای استان همدان اطلاع یابند، افزود: بیشترین تردد وسایل نقلیه در ساعات ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۱۹ شب در محورهای همدان انجام میشود.

وی با تصریح بر اینکه یک دستگاه سامانه توزین در حال حرکت وسایل نقلیه سنگین باری در چلیس راه همدان-تهران نصب شده است، در تلاش هستیم تا یک دستگاه سامانه توزین در حال حرکت نیز در پلیس راه همدان-کرمانشاه نصب شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار