سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی

هیچ بانکی اجازه ندارد از مصوبات بانک مرکزی خارج شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی در نشست در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی گفت: هیچ بانکی اجازه ندارد از مصوبات بانک مرکزی خارج شود و در صورتی که توقیف سپرده‌ها خارج از محدوده در بانک‌های استان صورت گیرد برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۶۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 14 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی در  نشست  در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی گفت: هیچ بانکی اجازه ندارد از مصوبات بانک مرکزی خارج شود و در صورتی که توقیف سپرده‌ها خارج از محدوده در بانک‌های استان صورت گیرد برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

احمد محمدزاده با اشاره به شرایط حاکم بر واحدهای اقتصادی و تولیدی در استان و کشور افزود: شخص رییس جمهور گزارش‌های مربوط به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را بررسی و پیگیری می‌کند و در همین زمینه حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

دراین نشست تعدادی از فعالان بخش خصوصی استان، مسایل و مشکلات فراروی فعالیت این بخش را مطرح کردند.

بخشودگی جرایم مالیاتی و تامین اجتماعی، اجرای ماده 20 قانون رفع موانع تولید در خصوص تسویه تسهیلات ارزی به نرخ روز گشایش اعتبار و استمهال زمان بازپرداخت تسهیلات از خواسته های تولید کننده های استان آذربایجان شرقی دراین نشست بود.

کاهش تقاضای مصرف کننده، قاچاق، دامپینگ (صادرات با قیمت کمتر از بهای تمام شده) و غیرقابل رقابت بودن ارزش ریال با ارزهای خارجی هم مشکلاتی بود که دراین نشست مطرح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار