مدیر کمیته امداد دره شهر گفت:

پرداخت تسهیلات اشتغالزا به 74مددجوی دره شهری

مدیر کمیته امداد دره شهر گفت: با پرداخت این تعداد تسهیلات برای 224 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۵۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 07 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مدیر کمیته امداد دره شهر گفت: با پرداخت این تعداد تسهیلات برای 224 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.

ايلام بيدار به نقل از سیمره خبر، گزارش داد: "آیت رشیدی" مدیر کمیته امداد دره شهر گفت: با در نظر گرفتن استعدادها وتوان سنجي هاي و به منطور اشتغال پايدار، 74فقره تسهیلات توانمند سازي درقالب اجراي طرحهاي دامداري، قاليبافي، حمل ونقل وكسب به خانواده هاي تحت حمايت این نهاد پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: این تعداد تسهیلات با اعتباري بالغ بر هشت میلیاردو 786 میلیون ريال در 9 ماهه سالجاری در اختیار این مددجویان قرار گرفته است.

رشیدی افزود: از مجموع 74 مورد تسهيلات پرداخت شده به اين تعداد خانوار، 37 مورد آن از محل منابع بانكي با اعتباري بالغ برچهارمیلیاردو 750 میلیون ريال و37 مورد از محل منابع امداد با اعتباري بالغ برچهارمیلیاردو 36 میلیون ريال بوده است.

مدیر کمیته امداد دره شهر با بیان اینکه اشتغالزایی مددجویان مهمترین دغدغه این نهاد است خاطر نشان کرد: با پرداخت این تعداد تسهیلات برای 224 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی صورت گرفت./پ

منبع: پایگاه خبری ایلام بیدار
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار