امام جمعه بیرجند: داوطلبین مجلس نباید به دنبال ثروت و پست و مقام باشند

سال 2016 میلادی به عنوان سال «فهمیدن و ادراک جهانی» نامگذاری شده است/ ما همه انبیاء الهی را قبول داریم/ بعضی از افراد بسیار راحت ثروت و ولایت را حراج می‌کنند/ مستکبران به دنبال فتنه ای دیگر هستند
کد خبر: ۱۵۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 01 January 2016

امام جمعه بیرجند امروز گفت: مستکبران دنبال فتنه دیگری هستند اما نظام و انقلاب تنومند است و با بادهای شیاطین نمی لرزد.

به گزارش تابناک، حجت الاسلام علی رضایی ظهر امروز (11 دی) در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) و آغاز سال نو میلادی به مسیحیان و همه ادیات الهی، گفت: سال 2016 میلادی به عنوان سال «فهمیدن و ادراک جهانی» نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه ما همه انبیاء الهی را قبول داریم، تصریح کرد: دین اسلام به عنوان کاملترین دین همه ادیان گذشته را در خود دارد و به ادیان توحیدی احترام می گذارد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مقام معظم رهبری امروز با نامه‌ای به جوانان آن‌ها را دعوت به حق می‌کنند، افزود: امروزه باید پایگاهی برای دعوت کردن بشر به راه حق آماده کنیم.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به توطئه استعمار در کشف و حذف حجاب به دستور رضا خان پهلوی، تاکید کرد: امروز برخی از سر بغض نسبت به قرآن و ولایت به دنبال تطهیر این تفاله های تاریخ که جزء فساد و بدبختی چیزی به ارمغان نیاوردند، هستند.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و ادامه داد: مستکبران دنبال فتنه دیگری هستند اما نظام و انقلاب تنومند است و با بادهای شیاطین نمی لرزد.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: ملت ایران جنگ 8 ساله، فتنه 88 و بسیاری از فتنه های دشمن را با بصیرت پشت سر گذاشته است و برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران،  هوشیاری متدینان نیاز است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه باید جلوی کسانی که به دنبال فتنه می‌روند را بگیریم و آن‌ها را هدایت کنیم، خاطرنشان کرد: بعضی از افراد بسیار راحت ثروت و ولایت را حراج می‌کنند.

وی اظهارکرد: دشمن دنبال ظلمات، خودخواهی و سرکوب جامعه است اما کسی که انقلابی است به دنبال ایثار، حقایق جامعه و رشد جامعه است.

امام جمعه بیرجند، مبنای فعالیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را انقلاب اسلامی و قبول ولایت فقیه برشمرد و تصریح کرد: نمایندگان باید دلسوز مردم و ارزش های انقلاب و استکبار ستیز باشد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه داوطلبین مجلس نباید به دنبال ثروت و پست و مقام باشند، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید برای رشد جامعه تلاش کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار