کبدی قم نیازمند احداث زمین ساحلی اختصاصی

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: کبدی قم نیازمند احداث زمین ساحلی اختصاصی است و قول‌هایی مبنی بر راه‌اندازی یک زمین ساحلی در مجموعه ورزشی راحله به ما داده شده است.
کد خبر: ۱۵۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 25 December 2015
به گزارش تابناک قم، مسلم رشیدی اظهار داشت: کبدی قم در بخش ساحلی تیم چهارم کشور است و ورزشکاران ما در مسابقات اخیر نمایش بسیار خوبی داشتند و نشان دادند می‌توانند در آینده به رتبه‌های بالاتری برسند.

وی افزود: اگر کبدی ساحلی قم زمین مناسبی داشته باشد می‌توانیم حتی استان برتر کشور باشیم و در حال حاضر برنامه‌های کبدی ساحلی قم در زمین ساحلی جمکران انجام می‌شود که البته از استانداردها فاصله دارد.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: با این حال کبدی کاران ما عمده تمرینات خود را بالاجبار در همین زمین انجام می‌دهند و اخیراً از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم به ما قول داده شده تا یک زمین کبدی ساحلی در مجموعه ورزشی راحله راه‌اندازی شود.

رشیدی بیان داشت: استان قم چند سال پیش با تیم پست بانک قهرمان سوپر لیگ کبدی ساحلی ایران شد اما آن قهرمانی سودی به حال کبدی قم نداشت و بازیکنان بومی کبدی قم جایی در ترکیب آن تیم نداشتند.
وی عنوان کرد: اگر حتی یک یا دو ورزشکار از قم در ترکیب آن تیم حضور داشتند ما در حال حاضر می‌توانستیم از وجود آن‌ها به عنوان بازیکن یا مربی در تیم کبدی قم استفاده کنیم اما آن تیم با نفرات غیربومی و فقط برای قهرمانی بسته شده بود.

رئیس هیئت کبدی استان قم تصریح کرد: در بخش سالنی نسبت به بخش ساحلی عقب هستیم اما برگزاری مسابقات جوانان کشور در قم نشان دهنده عزم ما برای توسعه کبدی سالنی در قم بود و پیش از آن نیز جشنواره بزرگ کبدی همگانی با حضور مشتاقان کبدی در رده‌های سنی پایه در قم انجام شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار