ارائه تسهیلات مسکن به نیازمندان فردیس

کد خبر: ۱۴۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 22 December 2015


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس گفت: از ابتدای سال کمیته امداد 2/2 میلیارد ریال برای خرید و تعمیرات مسکن مددجویان تحت حمایت مساعدت کرده است.

مهرعلی کلهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نهاد برای تعمیر و خرید مسکن 45 خانواده تحت پوشش ساکن این شهرستان کمک کرده است.

وی افزود: نیاز به سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی از جمله نیازهای فطری انسان هاست و به همین جهت مشکل مسکن کماکان از عمده ترین مشکلات قشر محروم و کم درآمد می باشد .

این مسئول با بیان اینکه یکی از برنامه های اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) تأمین مسکن برای نیازمندان است گفت : کمک به احداث یا خرید مسکن ، تعمیرات جزیی و کلی ساختمان ، احداث حمام و سرویس بهداشتی از دیگر اقدات این نهاد در بخش مسکن مددجویان است .

وی افزود: اعتبارات کمیته امداد از محل بودجه های عمومی و کمک های نقدی شهروندان و افراد خیر و نیکوکار تامین می شود و طبیعی است که برای افزایش خدمات نیازمند حمایت بیشتر خیرین هستیم.

کلهر یادآور شد : کمیته امداد فعالیت های خود را با محوریت توانمندسازی خانواده ها برنامه ریزی و اجرا می کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس گفت: خیرین و حامیان همواره پشتیبان کمیته امداد بوده و در این زمینه نقش بسزایی در خدمات این نهاد به محرومان ایفا کرده اند.

کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس حدود پنج هزار مددجوی نیازمند، بی سرپرست و بدسرپرست را تحت پوشش دارد.

شهرستان 600 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار