افتتاح 40 پروژه عمرانی در بیله سوار

فرماندار بیله سوار مغان مغان از افتتاح 40 پروژه با 610 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷ 17 March 2015

آرام حلیم روز سه شنبه در جلسه شورای اداری گفت: 15 طرح روستایی تعریف شده با هشت میلیارد تسهیلات مورد نیاز برای تصویب به استان ارسال شده و امیدواریم با اجرای این طرح ها شاهد تحولات خوبی در عرصه اشتغال و معیشت مردم باشیم.

او گفت: همچنین برای طرح هادی 13 روستا 15 میلیارد ریال اختصاص یافته که در حال اجرا است.

فرماندار بیله سوار در زمینه موضوع آب اظهار کرد: در سال آینده برای اجرای طرح سیستم آبیاری نوین در سطح یک هزار و 850 هکتار 300 میلیارد ریال و 700 میلیارد ریال علاوه بر 250 میلیون دلار برای اجرای طرح پایاب سد خداآفرین اختصاص یافته که سهم این شهرستان چهار هزار و 500 میلیارد ریال است و با اتمام این پروژه عظیم شاهد شکوفایی بخش کشاورزی و اشتغال و اقتصاد منطقه و مردم خواهیم بود.

حلیم به گازرسانی به 17 روستا با 35 میلیارد ریال اعتبار و اجرای طرح گازرسانی به شش روستای دیگر اشاره کرد و گفت: امسال از محل های مختلف 400 میلیارد ریال برای اجرای 150 طرح به این شهرستان تخصیص داده شد.

او بیان کرد: امسال دولت در حوزه های مختلف با برنامه ریزی و سیاست های اصولی و قابل اجرا موفقیت های زیادی کسب کرده که مورد قبول رهبری و مردم بوده و از جمله این اقدامات اجرای طرح تحول نظام سلامت است.

به گفته وی ، با این طرح تحول خوبی در خدمت رسانی و کاهش هزینه های درمانی اتفاق افتاده طوری که در سال های گذشته به دلیل هزینه بالای درمان مردم قادر به تامین این هزینه نبودند و در بیشتر مواقع با مشکلات جدی مواجه می شدند.

فرماندار بیله سوار با بیان این که در سال جاری 15 میلیارد ریال به تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) تخصیص یافته گفت: به رغم وجود شش پزشک متخصص نیاز به متخصصان بیشتری داریم و تلاش می کنیم با پیگیری های مستمر متخصصان و امکانات بیشتری در این شهرستان ایجاد کنیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، امام جمعه بیله سوار نیز در این جلسه فرهنگ ایثار و شهادت را فرهنگ غالب کشور دانست و گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از فرهنگ عاشوراست به نسل جوان امروز و نسل های آینده انتقال یابد.

حجت الاسلام کریم قیاسی به قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی در منطقه و در بحث مذاکرات دست بالا را دارد و از نفوذ معنوی خوبی در منطقه برخوردار است .

امام جمعه بیله سوار همه دستاوردهای امروز کشور را مرهون خون شهدا و حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست و گفت: باید از ارزش های نظام و انقلاب صیانت کنیم.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار