شرکت 1.2 میلیون ایرانی در طرح ملی حفظ قرآن

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از شرکت 1.2 میلیون ایرانی در طرح ملی حفظ قرآن در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۴۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 21 December 2015
معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از شرکت 1.2 میلیون ایرانی در طرح ملی حفظ قرآن در کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد شرفخانی صبح امروز در حاشیه برگزاری نشست معاونان فرهنگی ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور در کرمانشاه از برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در اسفندماه سال جاری خبر داد.

وی بیان داشت: در نشست امروز معاونان فرهنگی ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های این آزمون تشریح خواهد شد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه رصد اجرایی برنامه‌های ابلاغی معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 94 و ارزیابی عملکرد ادارات اوقاف و امور خیریه استان‌ها نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی را از دیگر اهداف برپایی این نشست عنوان کرد.

شرفخانی بیان داشت: برنامه‌ریزی برای سال 95 و بیان سیاست‌های کلان و کمی و عناوین برنامه‌ها سال آینده نیز در این نشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سرفصل برنامه‌های سال 95 بسته می‌شود.

وی استفاده از ظرفیت‌های استانی برای اجرای برنامه‌های کلان فرهنگی قرآنی را از دیگر اهداف این نشست برشمرد و گفت: اجرای امینانه نیت واقفین در استان‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از مشارکت یک‌میلیون و 260 هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن در کشور خبر داد و افزود: 25 هزار نفر نیز در آموزش مجازی در دوره‌های حفظ قرآن شرکت کرده‌اند.

شرفخانی ادامه داد: همچنین در حال حاضر 5 هزار نفر در دوره تربیت مربی مرکز تربیت مربی قرآن در استان قم شرکت کرده‌اند که موفق به دریافت گواهینامه شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار