کاهش تعرفه واردات کالا و هزینه های سفر به قشم

مدیر اموربازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از کاهش تعرفه واردات کالا و هزینه های سفر با هدف تقویت حوزه تجارت در قشم، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 12 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین اشرفی گفت: کاهش عوارض ورود کالا از طریق گمرکات در این منطقه بخش مهمی از برنامه های این سازمان با هدف کمک به فعالان اقتصادی در قشم است.
 
وی افزود: ارائه یارانه سفرهای دریایی به مسافران جزیره قشم با مشارکت مجموعه کسبه، بازاریان و تجار نیز نقش مهمی در افزایش رونق تجارت این منطقه خواهد داشت.
 
مدیر اموربازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشمگفت:این سازمان آماده است با فراهم کردن شرایط تفاهم نامه بین تجار و بازاریان جزیره قشم و شرکت های هواپیمایی، به شرایط بهترسفرها به این منطقه و تقویت حوزه تجارت این جزیره کمک کند.
 
حسین اشرفی از دیگر برنامه های این سازمان رانظارت مستمر و دقیق ستاد تنظیم بازار بر میزان اجاره بهای واحدهای تجاری و ساماندهی قیمت نامنظم و بی رویه اجاره ها عنوان کرد.
 
وی افزود: تثبیت اجاره بهای واقعی واحدهای تجاری، یکی از مهمترین فاکتورها در زمینه کاهش قیمت تمام شده کالا و در نتیجه افزایش رضایت خریداران است.

مدیر اموربازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشمگفت :ارائه کالاهای برند و با کیفیت نیز به افزایش سفر مردم و خریداران کالای با کیفیت و مرغوب در قشم کمک می کند.
 
حسین اشرفی افزود: شورایعالی بازرگانان قشم به عنوان نماینده فعالان اقتصادی در این جزیره می تواند تجار و کسبه مجتمع های تجاری و کسبه و بازاریان را برای عبور از مرحله رکود و ورود به مرحله شکوفایی از طریق مشارکت در طرح های سازمان منطقه آزاد تشویق و ترغیب کند.
 
جزیره قشم با داشتن حدود ۲۰ مرکز تجاری در شهرهای درگهان، قشم و بندر تاریخی لافت و دو بازار قدیمی یکی از مهمترین مراکز تامین کننده کالای مورد نیاز مردم ایران محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار