50 زوج جوان با کمک نیکوکاران کنگانی ازدواج کردند

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان گفت: 50 زوج جوان با کمک نیکوکاران کنگانی ازدواج کردند.
کد خبر: ۱۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴ 18 March 2015
تابناک بوشهر: مراد شمس‌الدینی بعد از ظهر امروز در دیدار با مددجویان شهرستان کنگان اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و معضلات مددجویان و افراد زیرپوشش از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است و در این مسیر اهتمام داریم.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات ارائه شده به مددجویان مورد توجه و تاکید مدیریت کمیته امداد قرار دارد و امیدواریم با تلاش بیشتر به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از برگزاری جشن ازدواج 50 زوج تحت حمایت در کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی خاطرنشان کرد: در راستای فعالیت همکاران در حوزه مشارکت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری، مرکز نیکوکاری حضرت علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) محله کوزه‌گری شهر کنگان با پیگیری و تلاش همکاران و با جذب کمک افراد خیر و نیکوکار و کبسه و بازاریان اقدام به تهیه 50 سرویس جهیزیه شامل 6 قلم کالا از لوازم ضروری زندگی به ارزش هر مورد 30 میلیون ریال به مجموع مبلغ 1.5 میلیارد ریال کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در این مراسم با شکوه علاوه بر 50 مورد جهیزیه تهیه شده، 5 مورد جهیزیه نیز توسط شورای اسلامی شهر و فرماندار کنگان تقبل شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان گفت: تمام تبلیغات و اطلاع رسانی و دعوت‌نامه‌ها و اجرای مراسم از طرف مرکز و به نام مرکز و با هدف معرفی هرچه بیشتر مراکز نیکوکاری صورت پذیرفته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار