برگزاری مسابقات جهانی در خرمشهر قطعی‌ است

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر از برگزاری قطعی مسابقات جهانی کشتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 07 December 2015

امین صابری در خصوص آمادگی این شهرستان برای میزبانی از مسابقات جهانی کشتی فرنگی گفت: اکیپ فدراسیون کشتی از دو روز آینده در خرمشهر مستقر شدند و سالن مسابقات را تجهیز و راه‌اندازی خواهند کرد. 

وی اظهار کرد: برگزاری این رقابت‌ها در خرمشهر با مشکلی مواجه نیست و قطعاً این مسابقات در تاریخ مقرر در سالن خلیج فارس برگزار می‌شود. 

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر تصریح کرد: آن‌گونه که گفته شده سالن محل برگزاری مسابقات نیز در حال آماده‌سازی‌ است و تا زمان برگزاری و حضور اکیپ فدراسیون به بهره‌برداری خواهد رسید. 

صابری اضافه کرد: کار محوطه‌سازی و برطرف‌سازی مشکل سقف سالن نیز در دست انجام است و پیمانکار طرح با جدیت آن را دنبال می‌کند. 

وی در خصوص پرداخت مبلغ قرارداد این رقابت‌ها به حساب فدراسیون کشتی یادآور شد: منطقه آزاد اروند تاکنون بیش از 70 درصد این مبلغ را پرداخت کرده است. 

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: به طور حتم تا زمان مقرر شهرستان خرمشهر آماده برگزاری این رقابت‌ها خواهد بود و هیچ مانعی برای انجام این رویداد مهم و جهانی در خرمشهر وجود ندارد. 

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی فرنگی طی روزهای 27 تا 30 آذرماه سال جاری به میزبانی شهرستان خرمشهر برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار