تردد 105 هزار دستگاه خودرو در جاده هاي ارتباطي استان ايلام ثبت شد

بيشتر اين ترددها در مسير ايلام به مهران با توجه به نزديک شدن به ايام اربعين حسيني ثبت شده است.
کد خبر: ۱۳۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 26 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، رئيس پليس راه استان گفت: 105 هزار تردد خودرو تنها در روز سوم آذر در جاده هاي ارتباطي و مواصلاتي اين استان ثبت شده است.

سرهنگ محسن ناصري در گفت وگو با خبرنگار مادرباره محدوديت ترافيکي محورهاي موصالاتي استان ايلام، اظهارداشت: تردد تريلرها و کاميون ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت هفت روز جمعه ( 6 آذرماه)  تا ساعت 24 روز يکشنبه (8 آذرماه) در همه محورهاي ارتباطي استان ايلام ممنوع است.

وي با اعلام اينکه ترافيک مسير ايلام به مهران هم اکنون روان بوده و بدون مشکل در جريان است، گفت: صبح امروز بر اثر ريزش ترانشه در محدوده تونل راه کربلا مجبور به مسدود کردن جاده شد بنابراين مسير جايگزين "ماربره" براي تردد خودروها مورد استفاده قرار گرفت.

اين مقام انتظامي از ثبت 105 هزار تردد خودرو در روز سوم آذرماه در محورهاي مواصلاتي استان ايلام خبرداد و گفت: بيشتر اين ترددها در مسير ايلام به مهران با توجه به نزديک شدن به ايام اربعين حسيني ثبت شده است.

رئيس پليس راه استان ايلام در خاتمه گفت: همچنين در روز دوشنبه دوم آذرماه نيز 97 هزار و 687 تردد در جاده هاي اين استان به ثبت رسيد که در مقايسه با مدت مشابه پارسال 113 درصد افزايش را نشان داد./پ
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار