پرداخت شهریه دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از واریز کمک هزینه شهریه 440نفر از دانشجویان مشغول به تحصیل تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 25 November 2015
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از واریز کمک هزینه شهریه 440نفر از دانشجویان مشغول به تحصیل تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل ازاداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امراله فروزنده گفت:کمک به رشد و ارتقاء وضعیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان با ارائه خدمات فرهنگی به آنان یکی از مولفه های کاری کمیته امداد است.
وی با اشاره به اینکه در این راستا کمک های قابل توجهی تا کنون به دانشجویان تحت حمایت این نهاد در تمامی رشته ها و دانشگاهها صورت گرفته، افزود: در حال حاضر بالغ بر 800دانشجو و طلبه تحت حمایت در مقاطع تحصیلی مختلف مشغول به تحصیل در دانشگاههای آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و حوزه های علمیه می باشند.
وی گفت: کمک هزینه تحصیل به دانشجویان دانشگاه آزاد و علمی کاربردی در رشته های فنی4میلیون ریال و رشته های غیرفنی 3 میلیون ریال در ترم دوم و دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاههای پیام نور رشته های فنی 3میلیون و 500 هزار ریال ورشته های غیر فنی 2میلیون 500هزار ریال منظور گردید.
مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه افزود: در همین راستا جهت 440 نفر از دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاههای آزاد –پیام نور و علمی وکاربردی در این ترم مبلغ یک میلیارد و 474میلیون ریال پرداخت گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار