اجرای70 درصد مصوبات جلسات اداری در اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی عملکرد ادارات استان نشان می‌دهد ۷۰ درصد مصوبات جلسات اداری اجرایی و عملیاتی شده است.
کد خبر: ۱۳۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 23 November 2015

مصطفی افضلی فرد در گفتگو باخبرنگار مهردر خصوص نظارت نمایندگان در اجرای مصوبات و خروجی جلسات دستگاه‌ها تصریح کرد: بر اساس سازوکارهای منسجمی مصوبات جلسات پیگیری می‌شود و ما به عملیاتی شدن آن به جد تأکیدداریم.

وی ازجمله بررسی مصوبات شورای اداری استان، شهرستان‌ها و بخش‌ها عنوان و اضافه کرد: مصوبات از طریق شورای شهر و روستا، از طریق فرمانداری و بخشداری‌ها و از طریق مدیرکل و رئیس اداره مربوطه پیگیری می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس متذکر شد: باوجوداینکه ۷۰ درصد مصوبات عملیاتی می‌شود اما انتظار می‌رود وقتی به‌عنوان‌مثال دستوری از وزیر گرفته می‌شود مسئولان استانی پیگیر آن باشند.

افضلی فرد افزود: به‌عنوان‌مثال پرداخت مشوق سیب‌زمینی را در هفته‌های اخیر از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان درخواست کردیم که وقتی دستور پرداخت صادرشده پیگیری کنند تا پرداخت شود.

وی به‌ضرورت فعال‌سازی واحد ارزیابی سیستم در ادارات تأکید کرد و افزود: این حوزه که به‌عنوان رشته تحصیلی در دانشگاه‌ها دایر است در برخی وزارتخانه‌ها فعال‌شده و می‌تواند به کم و کیف فعالیت یک اداره کمک کند.

به گفته نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، ارزیابی سیستم مجزای از وظایف بخش بازرسی و حراست ادارات است و درواقع کمک می‌کند یک سیستم ارزیابی‌شده و به نقاط ضعف و قوت خود آشنا شود.

افضلی فرد بابیان اینکه بی‌توجهی به نقاط قوت و ضعف مانع از بهره‌وری بهینه ادارات است، تأکید کرد: درواقع ارزیابی سیستم فرصت بهینه استفاده از امکانات ادارات را فراهم می‌سازد و با استفاده از ظرفیت آن می‌توان اجرای مصوبات را پیش برد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار