مسابقات قرآن دانش آموزی در فسا

مدیر آموزش و پرورش فسا: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی شهرستان فسا و با حضور ۵۰۰ دانش‌آموز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰ 11 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از تسنیم؛مسلم امینی‌نژاد به میزبانی شهرستان فسا در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی مناطق استان فارس اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره از مسابقات شهرستان فسا، ششده و قره بلاغ، شیب‌کوه و نوبندگان شرکت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فسا با بیان این‌که این دوره از مسابقات عصر چهارشنبه 20 اسفند برگزار و عصر پنج‌شنبه 21 اسفندماه پایان می‌پذیرد، افزود: در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی حدود 500 دانش آموز دختر و پسر رقابت می‌کنند.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی، متشکل از دوره‌های ابتدائی، متوسطه اول و متوسطه دوم هستند.

امینی‌نژاد از شرکت دانش‌آموزان مناطق چهارگانه در 2 بخش کتبی و شفاهی این دوره از مسابقات خبر داد و تصریح کرد: محل برگزاری این دوره از مسابقات مدرسه دخترانه تیزهوشان حافظ و مدرسه تیزهوشان فلاحی است.

وی با بیان این‌که از مجموع شرکت‌کنندگان 300 نفر دختر و 200 نفر پسر است، گفت: مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی شهرستان فسا با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، روسای دانشگاه‌ها و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان فسا عصر پنج شنبه برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فسا از رقابت شرکت‌کنندگان در رشته‌های تجوید، قرائت، تفسیر، انشاء نماز، احکام، صحیفه سجادیه، حفظ، مفاهیم و نهج البلاغه خبر داد و گفت: برترین‌ها به مسابقات مرحله استانی اعزام می‌شوند.

امینی‌نژاد بیان کرد: نتایج مرحله شهرستانی هفته آینده اعلام می‌شود و برترین‌ها اردیبهشت ماه سال 94 به مسابقات استانی اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: امسال و برای کسب آمادگی شرکت کنندگان از جدیدترین وسایل آموزشی و بهترین تجهیزات و نرم‌افزارهای آموزشی استفاده شده است.

امینی‌نژاد گفت: کلاس‌های آمادگی مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی منطقه فسا در 2 ماه گذشته برگزار شده و برای آمادگی منتخبان مرحله شهرستانی هم کلاس‌های کسب آمادگی برگزار می‌شود.

وی در پایان به نقش اثرگذار بهره‌گیری از امکانات و ابزار پیشرفته‌تر در ارتقای سطح مسابقات سی و ششم قرآن و معارف اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف محوری در برگزاری این دوره از مسابقات، ترویج فرهنگی قرآنی، ترویج زندگی اسلامی مطابق با توضیحات قرآن، عمل به منویات مقام معظم رهبری بوده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطمه عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
نحوه برگزاری مسابقات در فسا و همین طور استقبال افتضاح بود
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار