اجرای اصلاح هندسی در میدان آزادی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 با اشاره به اجرای طرح هایی در راستای روانسازی ترافیکی محدوده از اصلاح هندسی در میدان آزادی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 08 November 2015
فرزاد فرهادیان بابادی با اعلام این خبر گفت: میدان آزادی در محدوده منطقه در طول روز متاثر از بار ترافیکی وسایط نقلیه از سمت غرب پایتخت و شهرک های اقماری اطراف و استان البرز است و همواره در طول سال های گذشته نسبت به روان سازی ترافیکی این بخش از پایتخت اقدامات متعددی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: این میدان به عنوان دروازه غربی پایتخت یکی از نقاط مهم توزیع سفرهای درون شهری است و ساماندهی ، آرام سازی و ایمن سازی ترافیکی آن همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
معاون شهردار منطقه 9 اذعان داشت: برهمین اساس، نظم بخشی و روان سازی جریانات حرکتی در این میدان و ساماندهی و اصلاحات هندسی خیابان اوج ورودی به رینگ بیرونی میدان و همچنین خروجی زیرگذر غربی در نقطه تلاقی با بزرگراه شهید لشگری در دستور کار قرار گرفت.

فرهادیان بابادی با اشاره به تسهیل در عبور و مرور شهروندان و اقداماتی در همین خصوص با هدف افزایش ظرفیت ترافیکی و ارتقا ضریب ایمنی تردد نیز خاطرنشان کرد: همسطح سازی مقابل گذرگاه های عابر پیاده در میدان آزادی نیز در 10 نقطه اجرایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار