سامانه پرداخت مستقیم حقوق در یزد

کد خبر: ۱۲۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 08 November 2015

به گزارش تابناک یزد،مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به منظور استفاده از امکانات الکترونیکی و پرهیز از مراجعات پی در پی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به نمایندگی‌های صندوق بازنشستگی کشوری از آبان ماه سال جاری سامانه پرداخت مستقیم حقوق در سه استان یزد، قزوین و زنجان راه اندازی و اجرایی شد.

در راستای سیاست‌ها و راهبردهای صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین تأکید مدیرعامل صندوق برای تسهیل و سرعت در پرداخت حقوق به بازنشستگان کشوری مشترک این صندوق، سامانه پرداخت مستقیم حقوق، از آبان ماه سال جاری در سه استان یزد، قزوین و زنجان راه اندازی و اجرایی شد.

حسین بخشی‌زاده مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، درباره این سامانه گفت: از آبان ماه سال جاری سامانه دریافت دیسکت کسورات و اضافات و ثبت چک‌های قابل ارائه توسط دستگاه‌هایی که ملزم به ارایه چک مابه‌تفاوت اضافات هستند در سایت صندوق بازنشستگی کشوری برای استان‌های تهران، البرز، گلستان، یزد، قزوین و زنجان آماده ارائه خدمت شده است.

وی افزود: در این روش دیگر نیازی نیست دستگاه‌های اجرایی به نمایندگی‌های صندوق مراجعه کنند و دستگاه‌های اجرایی حداکثر تا بیست و دوم هر ماه مهلت دارند تا دیسکت خود را در سایت صندوق ثبت و رسید دریافت کنند.

بخشی‌زاده افزود: با روش پرداخت مستقیم حقوق، حقوق بازنشستگان و موظفین شش استان به تعداد 390 هزار نفر مستقیم به حساب‌هایشان واریز می‌شود و تمام بازنشستگان و موظفین می‌توانند با مراجعه به سایت این صندوق و یا از طریق دستگاه‌های ATM بانک صادرات نسبت به دریافت فیش حقوقی خود اقدام کنند.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: سایر استان‌ها نیز پس از کنترل اطلاعات پایه، به مرور به سامانه پرداخت مستقیم اضافه خواهند شد.

آنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار