ستاد سلامت اصفهان همچنان بدهکار هنرمندان

تابناك: هنرمندان اصفهانی که برای ستاد سلامت شهرداری هنرآفرینی کرده اند، پس از گذشت 6 ماه هنوز حق الزحمه ناچیزشان را دریافت نکرده اند.
کد خبر: ۱۲۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 03 November 2015

به گزارش تابناك اصفهان، هنرمندان اصفهانی که برای ستاد سلامت شهرداری هنرآفرینی کرده اند، پس از گذشت 6 ماه هنوز حق الزحمه ناچیزشان را دریافت نکرده اند.

ستاد فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان که از سال گذشته و با هیاهوی بسیار کار خود را شروع کرد، پس از گذشت چندین ماه از آغاز به کارش و اجرای برخی برنامه ها در راستای رسیدن به اهداف سازمانی اش، هنوز بدهکار طلبکارانش است.

این ستاد که در آغاز به کارش و با راه اندازی خانه های سلامت در مراکز سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مدعی بود که وضع مالی بسیار خوبی دارد تا جایی که در هر مرکز یک نیرو گماشته بود، حالا پس از گذشت شش ماه حق الزحمه ناچیز اجرای برنامه هایش را پردا خت نمی کند.

یک کارگردان تئاتر در این باره به خبرنگار تابناك گفت: متاسفم که کارکنان ستاد فرهنگ سلامت، پس از 20 سابقه هنری به من به عنوان یک گدا نگاه می کنند.

وی افزود: با مراجعه به ستاد سلامت هیچ چیز جز ابراز امیدواری پوشالی و بی احترامی عاید من نشد.

این کارگردان با بیان اینکه سال هاست برای مراکز مختلف شهرداری برنامه هی هنری اجرا کرده است، اظهار داشت: تاخیر سه ماهه در پرداخت مبالغ موضوعی طبیعی برای ما شده است اما بی احترامی و تاخیر بیش از حد(تا کنون 6 ماه) که هنوز هم امیدی به پرداختش نیست، برای یک هنرمند دردآور است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار