معاون استاندار کردستان: 

نشست‌های میدانی، مسیر شناسایی مشکلات و ارتقای خدمت‌رسانی را هموار می‌کند

گروه استان‌ها - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان، در دیدار با کارکنان فرمانداری کامیاران، حضور مدیران در جمع کارکنان و برقراری ارتباط سازنده را ضرورتی برای ایجاد درک متقابل و بهبود عملکرد مجموعه‌های اداری عنوان کرد و بر اهمیت انتقادات منصفانه کارکنان در اصلاح فرآیندها تأکید کرد.
کد خبر: ۱۲۰۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۴ - ۱۷:۳۱ 13 October 2025

نشست‌های میدانی، مسیر شناسایی مشکلات و ارتقای خدمت‌رسانی را هموار می‌کند

به گزارش خبرنگار تابناک از استان کردستان، محمد ملک، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان، امروز دوشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۴ در سفر به شهرستان کامیاران، به همراه مدیران زیرمجموعه خود با کارکنان فرمانداری این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این نشست صمیمی اظهار کرد: این جلسات زمینه‌ای مناسب برای آگاهی مدیران از مسائل و مشکلات فرمانداری‌ها فراهم می‌کند و امکان پاسخگویی و تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریتی را میسر می‌سازد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ضمن قدردانی از انتقادات سازنده کارکنان افزود: انتقاد اگر منصفانه، آگاهانه و با نیت خیرخواهانه باشد، قطعاً تأثیر مثبت و اصلاح‌گر خواهد داشت و می‌تواند به بهبود فرآیندهای کاری کمک کند.

وی، با اشاره به کیفیت بالای عملکرد نیروهای فرمانداری کامیاران در شرایط کمبود نیروی انسانی تصریح کرد: موفقیت‌ها و عملکرد مطلوب فرمانداری حاصل تلاش جمعی همه کارکنان است و شایسته است این تلاش‌ها در خدمت مردم شریف کامیاران منعکس شود.

ملک بر اهمیت تعامل مستمر میان مدیران و کارکنان تأکید کرد و گفت: ارتباط مستقیم و حضور فعال مدیران در جمع کارکنان، علاوه بر ایجاد همدلی و انگیزه کاری، موجب شناسایی دقیق‌تر مشکلات و چالش‌های اداری شده و راهکارهای بهینه برای حل آن‌ها را تسهیل می‌کند. وی افزود که ایجاد چنین فضای گفت‌وگویی، علاوه بر ارتقای سطح پاسخگویی مدیران، باعث افزایش اعتماد کارکنان به ساختار مدیریتی استان خواهد شد.

وی، با اشاره به نقش بازدیدهای میدانی و نشست‌های چهره‌به‌چهره در ارتقای کیفیت خدمات به مردم، تصریح کرد: این گونه نشست‌ها به ما امکان می‌دهد که علاوه بر رفع مشکلات فوری، برنامه‌ریزی‌های بلندمدت برای بهبود فرآیندهای کاری و افزایش بهره‌وری کارکنان نیز صورت گیرد. هدف اصلی، ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و ایجاد نظام اداری پویا و پاسخگو است.

در پایان این دیدار سه‌ساعته، معاون استاندار و مدیران همراه او به بررسی مطالبات و مشکلات مطرح‌شده از سوی کارکنان پرداختند و دستورات لازم برای رفع آن‌ها را صادر کردند تا مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان با کیفیت بالاتری ادامه یابد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار