
«هادی بهزادنیا» رئیس اداره مدیریت راه های ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی در گفتوگو با خبرنگار تابناک در استان خراسان شمالی، اظهار کرد: در شش ماه نخست سالجاری ۴۳ هزار و ۸۴۷ تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ ثبت شد همچنین ۴ هزار و ۷۷۴ نفر با اپراتور این سامانه تماس گرفتند.
وی با اشاره به ثبت ۹۳۸ مورد شکایت مردمی در این سامانه افزود: از این تعداد، ۶۵۸ مورد شکایت باری، ۹۲ مورد شکایت مسافری، ۱۷۳ مورد مشکلات راه، ۶ مورد شکایت ایمنی و حریم راه و ۹ مورد شکایت مجتمع های خدماتی رفاهی بوده است.
رئیس اداره مدیریت راه های ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۴۱ به طور شبانه روزی به عنوان پل ارتباطی مردم با این اداره کل فعال است و نقش موثری در ارتقای ایمنی و خدمات رسانی جاده ای دارد.
انتهای پیام/